(S) Vädurskorsningar 2.1
3 ungar är kvar till salu ur ros-kullen.
Kan flytta nu när som, är födda 27 juni iår.
U: Pilvikens Opel Speedster "Bella"
UU: Need for Speed Hot Pursuit, svensk mästare i längd 2010!
UE: Eminos Aldrig Livligare Än Mig
Om Bella:
Bella är "mammas flicka". Ska alltid vara framme vid gallret när man kommer för att hälsa. Har ett hjärta av guld och skulle aldrig göra en fluga förnär.
Att hoppa henne är verkligen jätteroligt! Hon taggar till riktigt mycket på tävlingar och gör alltid sitt bästa. Dock har hon bara hunnit starta en gång pga av tidsbrist, men den gången kom hon etta av trettioen kaniner, hoppade jättefint och snabbt på 0+0.
E: Skogsstjärnans Filur, rexanlag!
EU: Lilly, rexpälsad!
EE: Kobodas Godis
Om Filur:
Jag äger inte Filur själv, men blev jätteglad när jag fick lov att låna honom! Han har allt det där jag vill att en kanin ska ha, han är snäll och lugn i knät, sitter gärna och gosar. Och pigg i sele+duktig på att hoppa!
Jag tror att dessa ungar kommer passa perfekt som både hopp och kelkaniner. Pigg i sele och på marken, och snäll och mysig i knät.
Finns tre mil norr om göteborg.
Leverans finns till dessa ställen:
*Trestads tävling 5 september
*Stockholm 13 september
Pris: 300 kr
Kontakt: Pm eller malin.vilma@hotmail.com
Tveka inte att höra av dej om du är intresserad av någon! 
♥
Timtims Mystic Fairy
_Svart wienertecknad, brunögd, hona.
_Som denna tjej har utvecklats och ändrat sej! Istället för att sitta i bakrunden kommer hon fram och ska hälsa först av alla.
När hon är lös i trädgården (och när hon har sele) och skuttar är det som varje skutt är ett hinder! Går inte att förklara…
Påminner väldigt mycket om Bella när hon var liten.
♥
Timtims April Moon
_Viltgrå wienertecknad, odd-eye, hane.
_En riktig liten buse som nästan aldrig sitter still, har totaländrats från att vara liten och rädd till att bli stor och modig!
Tycker det är jätteskoj när jag sätter ut hinder i hagen han får hoppa över.
Precis som Timtims Mystic Fairy är varje skutt han tar som om han hoppar ett hinder…
♥
Timtims Charming Cover är tingad!
♥
Putt!
♥
Putt!
♥
Charming Cover är så sjuuukt söt! eller alla är fina men han är riktigt speciell
dock har jag redan tingat en annan unge 
Neeeej, kom inte och säg att April inte är tingad! Nu blir jag ju superduperultramega vill-ha-annars-kommer-jag-att-dö! ._.
Lillkillen då. <3
Men jag vill inte ha en "springig" kanin, utan en som är lugn och stabil. Men stoppa honom i ett kuvert och geeee mig! 
Vänliga Hälsningar Lina
#15 Han är hyfstat lugn och snäll i knät, och springig på marken :)
Han är till salu ifall du ångrar dej (:
♥
#16 Ja, jag vill ha killen. Men inte mamma. :/ Får inte ha fler kaniner.
Vänliga Hälsningar Lina
Har kikat in i din tråd massa gånger och är så förtjust i Mystic Fairy. Vi har redan en liten kaninunge och ska egentligen inte ha en till men funderar bara lite. Undrar om det skulle gå att sätta ihop två små kaninhononor? Det brukar väl fungera om de inte är för gamla?
Du skulle inte kunna tänka dig att låna ut henne på foder eller hyra ut henne på prov?
Som sagt egentligen ska vi inte ha en till men dottern här hemma skulle så gärna vilja ha en svart liten kanin också…
Hur är hon att hantera, lyfta, ha i knät etc?
#18 Tyvärr brukar det inte funka att sätta ihop honor :( I vissa fall kan det funka, men tycker det är dumt att chansa…
Hon är lätt att hantera, lyfta osv! 
♥
Å så synd då :( Då får vi hoppas hon snart hittar ett annat trevligt hem :)
#20 Annars har jag en liten hane oxå, fast jag antar att det var en svart kanin ni isåfall letade efter? :)
♥
Tänkte bara säga en sak. Antar att du inte är registrerad i SKHRF? Isf får de inte heta Timtims:) så att du säger det till köparna när de ska tävla de.
Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/
#22 Nej det vet jag :) Står bara Timtims här på kif och dki. Står även i köpavtalet att ifall det tävlas så får dom inte tävla med Timtims framför :)
♥
#23 så bra:) står bara kaninens tävlingsnamn på mina h-bevis:)
Mvh Emma
#24 Okej :) Jag tar med hela namnet, lika bra ;)
♥
Puttputt :) Har tonvis med bilder jag kan skicka på dom!
♥
Åååh, April<333
Med Vänliga Hälsningar // Julia
http://Juliahallberg.blo.gg - Fotografi & Tonårsliv
R.I.P Premiums Syskonkärlek, min Charmör, du är den vackraste ängel himlen någonsin skådat.
"Livet är som en dans på rosor, ibland trampar man snett och kliver på taggarna - men fortsätt kämpa, snart kommer du upp på blommorna igen"
#37 Till salu
♥
#38 Vet, önskar jag kunde köpa honom, men Göteborg tar nästan 4h att åka till och sedan är det en hona jag är ute efter främst (vet att Mira är en hona, men är dökär i April):/
R.I.P Premiums Syskonkärlek, min Charmör, du är den vackraste ängel himlen någonsin skådat.
"Livet är som en dans på rosor, ibland trampar man snett och kliver på taggarna - men fortsätt kämpa, snart kommer du upp på blommorna igen"
#39 Min pappa ska te stockholm 13 september och kan ta med sej kaniner dit upp då =)
♥

Mira :*
#41 Oxå till salu
♥

#42 jaa, och när du säger att du kan leverera dom till stockholm så bli rman ju ännu mer sugen ;)
#43 Hihih 
♥
Puttputt (:
♥
Putt, vill man ha transport till sthlm måste jag veta det idag.
♥
# Åhhh, tror jag ska prata med mina föräldrar xD Om jag inte kan få köpa Mira, hon är ju också helt galet söt:D! Svarta kaniner är sååå fina:3<3
(alla i denna kull var verkligen grymt söta, måste vart svårt att välja ut 2st att spara, om du skulle gått efter utseendet vill säga:D!)
Julia, det är verkligen värt att köpa en av dessa ungar. De är jättemysiga, keliga och tillgivna. Hade jag haft plats hade jag tagit en själv, jag och Malin bor ju inte så långt från varandra och jag har ju redan varit där och hälsat på dem osv.
Bifogar en bild på Mira (som jag tror det är, eller så är det den andra svarta.. Men jag tror det var Mira) när Alicia (aliicia här på KIF) håller henne. :)
#47 Prata med dom! :) Hon är helt galet snäll och fin!
♥

åååh vill också ha ngn :D

Haha om jag skulle prata med mina föräldrar så kommer det bara bli ett nej 
Du kan ju alltid testa
♥

Haha jaa, kanske ;) Men gör det sen isåfall, dom är inte på s¨bra humör just nu ;) Kan meddela ikv hur det gick ;)
#51 det där känner jag igen.. Fast skulle ha 1 och har 6st (a) och kommer säkert få 7 bebisar om 16 dagar.
April är såå söt!
Mvh Emma

#54 haha, något tips? om hur man kan fråga? jag är jättedålig på sånt, men men kommer ändå säkert bli nej, har 2 egna hundar och 3 kaniner.
Fast jag skulle igetligen inte få en till hund förens nästa år men fick henne i början på sommaren ;)
#55 Jag sa bara att jag ville avla:) hade en hona som fick en bebis och sen var jag fast. Köpte in ett avelspar och sen efter det har jag haft 7 kullar och ska få min 8:e om 16 dagar:)
Jag får inte ha hund för mamma är hundrädd och pappa är allergisk. Pappa vill ha en flatte. Vill ha en sheltie när jag flyttar:)
Mvh Emma

#56 haha okej :) Men vi har alla djur inne också.. Haha mamma har ALLTID haft hundar och tränat hund, så då har det gått i arv ;) vi har 4 hundar här hemma och 2 av dom är mina ;)
Julia-H & workingdog, jag behöver veta snarast ifall ni vill köpa någon av de eller inte!
♥

#58 tror inte det blir så
men vänta ca 10 min så kan jag snacka med mamma :)
#59 ok :)
♥

Hon säger nej 
Okej, vad synd!
♥

#62 jaa :( Ville verkligen ha Mira, men hon sa nej! :( Och om det blir någon kanin sen så vill hon typ ha en dvärghare eller hermelin rex :( Jag vill ha en vädurskorsning !!! Då mina dvv inte vill hoppa alls! Min hane lägger sig över hindret och vägrar hoppa. Min tjej hon tycker inte det är roligt, och skuttar hällre lite runt sakta…
Hade gärna köpt Mira om det inte vore så att det är superfullt här hemma. Hon är verkligen superfin! Båda är det. Jätte fina kroppar! Lycka till att hitta hem till dem (:

Mira 

Varför får dom inte heta timtims??=O
M.v.h. Louise
Medarbetare på Scrapbooking.ifokus!
#72 är de kelkaniner så får de ju det men ska de tävla sp får ingen oregiskrerad kaningård använda deras uppfödarnamn när kaninen tävlar:)Så är reglerna.
Mvh Emma
#70 Ja, dom har verkligen blivit jättefina! :)
♥
Putteliputt.
♥
Putt.
♥
# 76 Är Charming Cover såld?
Jag föder främst upp vädurskorsningar med inriktnng på hoppning, men även lite dvärgvädurs kullar i normalpälsat, lejonhuvat och rexpälsat.
Har för tillfället två vuxna dvärgvädurs honor till salu, en rexpälsad och en normalpälsad.
För bilder/information:Blabarskaniner.weebly.com
#77 Japp, han har redan flyttat :) Är bara April & Mira kvar.
♥
# 77 Okej
Jag föder främst upp vädurskorsningar med inriktnng på hoppning, men även lite dvärgvädurs kullar i normalpälsat, lejonhuvat och rexpälsat.
Har för tillfället två vuxna dvärgvädurs honor till salu, en rexpälsad och en normalpälsad.
Putt. Ingen som är intresserad av dessa två?
Genomsnälla, sociala och roliga.
♥
Du kan inte hålla April i ca 6 år tills jag flyttar hemifrån? x) 
Vänliga Hälsningar Lina
#91 Liiiite länge ;)
♥
# 92
OT, men hur många kaniner har du?
Hur många var det i kullen?
Sparade du någon?
Förälderar?
Alltid lika nyfiken :)
#93 Jag har 1 vuxen kanin (mamman till kullen) och så har jag sparat 2 ungar. Så alltså har jag 3 kaniner (+dessa två).
Det var 10 st ungar i kullen och alla klarade sej :)
Deras mamma heter Pilvikens Opel Speedster & pappan heter Skogsstjärnans Filur.
♥
# 94 Okej^^
Putt.
♥
Putt :)
♥
Putt.
♥