Galaxens selar, koppel och rosetter!
(bytt namn från Kometens till Galaxens)
**Då har höstens nya tyger kommit, och nu finns även massor av nya rosetter och koppel tjocklekar!
**Ta en titt på vår nya hemsida, och välkommen in med era beställningar: www.freewebs.com/galaxens/
(har nu lika dana spännen som hos rabb-it)
_
_

Jättesnygga färger du har!, men jag hittar inte vart det står priser?
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

#1 det hittar du på hemsidan. Klicka på det du är intresserad av (om det är sele, så klickar du på H-sele, om du vill ha det, och Bogsele, om du vill ha det)
Annars står priserna under föremålet ;)

Oj, vad blind jag är. Nu ser jag.
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
Jättefin hemsida och finfina grejor :) Billigt!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

#4 tack :)
Tror jag ska köpa en bogsele av dig senare, om det finns i passform för min mini-nisse. Han kommer hon vuen bli ungefär som en hermelin, vad för storlek ska man ha då ?
Not your mom, not your milk.

#6 S tror jag kommer bli lagom :) ev. XS om han är VÄLDIGT lite 
#7 - Joo, han är nog t.o m mindre än en hermelinunge i hans ålder. (A) En dvärghare-korsning.
Not your mom, not your milk.

#8 då ska han nog ha xs då ;)
Det står på din sida att selarna är väldigt billigt om man gämför med tex rabb-it m.m. Men det är nästan samma priser som dem nu när du höjt . Bog-selarna är 5kr billigare. Så det kanske ska tass bort för att inte göra folk förvirrade?

#10 japp det ska jag ta bort
Men 5 kr är ändå 5 kr ;) hehe
#11 Det är iofs sant. Och på stora beställningar blir det endel ;)

#12 japp. ;)

putta.

hemsidan uppdaterad: www.freewebs.com/galaxens/

putt.

putt, snygg hemsida ;)

#17 tack!

#18, Ooh du, svara på sina egna kommentarer är inte jättevanliigt man gör men putt iaf ;)

NYA ROSETT MODELLER KOMMER INOM KORT!

Du råkar inte ha ett helfärgat lila tyg (AA) , det står inte på hemsidan, menmen (AA) .
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com

#21 Nej, men kan nog fixa. Hör av dig vid intresse!

Puttar!
ps. Snart kommer julens nyheter!
Fin hemsida :)
Vart köper du dina spännen? :P
_Kram Evelina
_

Naw så fina saker! Speciellt täckena haha :D Men det funkar inte att gå in på fliken beställa & betala för mig .. :/
Tråden är 2 år gammal och trådskaparen har inte varit aktiv på iFokus på flera månder.
Så jag tror det är enklare att helt enkelt maila och fråga, än att skriva i denna tråd och vänta på svar.
#26: oups, pinsamt
_Kram Evelina
_

#26 HAHAH ojsan, jag tittade aldrig på datumet .. Det bara dök upp där högst upp i "menyn" eller vad man ska kalla det ^^ Där senastae uppdaterade inläggen är hehe.