Kanin iFokus

Kanin

Etikettkaninungar-och-avel
Läst 1347 ggr
Friheten
0

vilken kaf ska jag välja?

Bor på gränsen mellan örebrolän och värmlandslän ganska precis på gränsen. Men tillhör örebrolän. Måste jag välja örebro?
Värmland har "bara" 40medlemmar bör jag gynna dom före örebro?
Nått annat jag ska tänka på i valet av kaf?

Emelie
0

Jag tycker att du bör välja den föreningen som du känner dig mest bekväm med helt enkelt. Visst kanske det känns bra att gynna en förening som inte har så många medlemmar, men samtidigt kanske du får mer utav att vara medlem i Örebros KAF? Du kan ju fortfarande hjälpa till som bärare och annat på utställningar som Värmlands KAF ordnar även om du inte är medlem där osv.

Föreningarna blir tacksamma på alla sätt man bidrar med hjälp, även om det inte alltid måste betyda att det är via ekonomisk inkomst.

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

Friheten
0

Mm ska kolla lite mer. Känns lite dumt att betala full avgift när man inte ska avla ännu. Borde finns fler alternativ halv medlem osv. Betalar man årsavgiften i jan? Blev inte klok på skafs hemsida?

Emelie
0

Jag förstår hur du menar, men det är ju tyvärr enda alternativet. Du kanske borde maila in och tipsa?

Nej jag blr inte heller klok på deras hemsida, den är tyvärr mycket rörig. Jag har faktiskt inte själv koll på när man ska betala in.

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

kaningodis
0

Såhär står det på hemsidan: "Ny medlem som betalar avgift sista kvartalet är medlem hela nästa år."

Så blir du medlem nu så måste du betala för detta år och även nästa men om du däremot väntar till oktober så behöver du inte betala för kommande år.

Kastanjegårdens Kaniner

Friheten
0

Hmm oki tack :)