Inget svarsmejl?
Har beställt från rabb-it men inte fått något svarsmejl?
Lånade pappas mejl (telia) då jag hört att hotmail kan krångla.
Men varför inget svarsmejl?
Det finns förklarat varför man inte får svarsmejl med en gång på rabb-it's hemsida. klicka vidare till "Beställa" och sen "Hur du beställer".
Har läst det , men jag beställde i lördags så räknade inte med att få svar då, men det har fortfarande inte kommit. Men ska vänta veckan ut. Det kan ju vara "full rulle" på rabb-it
Det måste ju komma
Ja.
Men kom ihåg att skicka ett till mejl om du inte fått svar efter 36 timmar!
ska kolla pappas mejl ikväll igen och har jag inte fått nått så ska jag göra det (:
Ja gör det :)
Har inte heller fått svarsmejl. Läste åxå att hotmail kan krongla, så jag lånade mammas mejl, men det funkade inte. Och det brukar funka:(
Aja, skickade från min hotmail nu, så får se om det funkar..
Jag mailade i torsdags och har inte fått svar ännu, skickade ett nytt mail igår men har inte fått något än så jag väntar fortfarande.. 
Varma Hälsningar
Karolina - Caballos De Karo
Jag skickade nytt så väntar på "nytt" svar (: Får se om det komer nått
Hotmail har funkat för mig när jag beställde, fast det var typ 1 år sedan.. 
Inte fått svar än..
Idag fick jag svar. 
Varma Hälsningar
Jag fick svarsmejl jättefort, men nu har det gått en vecka sen vi betalade men inga selar har kommit än? :/
#12 Till mig sa hon att leveranstiden skulle vara längre då hon har väldigt många beställningar just nu.
Varma Hälsningar
aha okej :(
Jag beställde i söndags och fick svar igår.
Hon sa att hon har väldigt mycket beställningar och att det kan ta längre tid än 3-6 dagar. Det står även på hennes sida att hon har rätt att ha kvar din beställning i 15 vardagsdagar men sen ska du få dina varor.
Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/
Idag fick jag svar (:
Jag ska nog beställa en bogsele och koppel till min lilla bebis snart..
#16 Vad kul! Vad har du beställt? 
Fått svar nu :D
5 bogselar och 4 koppel (: behövde en uppfräschning av "selgarderoben" och så räckte inte selarna till. Har ju fått hem en bebbe här hemma