en till kanin?
hejsan!
jag undrar om ni tycker jag behöver en till kanin?
jag har 1 kanin som går löst hemma hos mig, det känns som om han är jätte uttråkat han bara sitter typ :( men om man leker med honom och borstar och så blir han jätte glad, tror ni han hade uppskattat en kanin i sitt liv?
Ja om inte den nya kaninen stör hans stora revir han har skapat :)

tror inte det, han är jätte snäll hans "bror" brukar vara här han tycker bara det är kul :)
då ska jag ha en hone eller hur?
Mja. Se till att kastrera honom först ;)
ja tror han skulle tycka det va kul med en hona!:) En av mina första hanar var tvungen att ha en hona och nu har han 3 st och han är kungen:P Men som #3 säger, kastrera först:D
#5 Haha! Ja det är väl bara att köra på, förklara att han "behöver/måste" ha en tilll kanin!:D

#5 säg att han skulle må mycket bättre av det och vara gladare, och det blir dubbelt så mycket att gosa med jue ;)
Säg att det är lag på 2st ;)
Nej ärlighet. Lägg upp det fint, kommer du ha råd,hinna med osv

#6 har försökt med det:P bara pappa kvar men snart ångrar han sig nog :)
#7 ja exakt det jga har sagt till dom :D haha xD

haha xD råd har jag det vet dom, tid har jag nästan "/ det är lite därför jag vill ha en till kanin jag börjar få betyg nu och det blir mer plugga, just nu är jag hans kompis :)
det ska nog gå att övertala pappa :)
juste hade tänkt att köpa en kanin från ett omplacerings hem då :D
någon som vet ett bra omplacerings hem som bor i stockholm? :)
#10 Hör med djurskyddet eller kolla deras sida. De brukar ha kaniner inne.

#11 okej ska kolla in där :D

11# dom omplacerar typ inte djur i stockholm? fattar inte :S
#13 Skumt. Men blocket är ju annars full av kaniner som behöver ett nytt hem.

#14 jag fattar inte deras sida :S hehe
ja jag har kollat där, har hittat en jag vill ha. men tänkte lite mer på omplacering så man hjälper en kanin som har haft dåligt lixom lite roligare att ge den ett nytt liv :)
#15 Inte alla djur som kommer till djurskyddet har haft ett dåligt liv, en del lämnas in till djurskyddet när ägaren tröttnat.
Hittade denna sida annars, vet dock inte vart det ligger: http://www.omplacera.se/

#15 aa :) ska kolla in sidan :)
Jag har annars en fin liten lejonhuvad hona till salu! :)
Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.
Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!
Djurskyddet åmål har kaniner.

#18 åh har du bild? :D
#19 åmål är inte det långt från stockholm? :S
Jo men känslan av räddat ett djur är priceless:)
Har själv två omplaceringskaniner

#21 jo det skulle vara jätte kul att känna att man "räddat" ett djur lixom :) men vet inte hur jag ska kunna komma dit har inte kör kort xD :)
Kolla på pensionat gnaget och kaninparadiset. Ligger i Uppsala och Järfälla tror jag. Pensionat Gnaget verkar iaf jättebra.
Ungdomsbiljett sj. :)

#23 ååh aa sko kolla in lite mer noga :)
#24 haha aa :P vet du hur gammla kaninerna där är ungefär?
6v uppåt. Vet att en del uppfödare fått tillbaka sina därifrån. Via öronmärkningen

#26 okej :) ska snack mer noga med mamma och pappa om allt :)
men vart ligger åmål upp eller ner? :$
#27 Det ligger i Dalsland in mot norge till vid sjön Värnen.

#28 okej :P inte så långt från stockholm då ? ska koll på en karta kanske. :P
#29 20-30 mil ungefär. Nr 1 är Åmål.

det är inte så jäätte långt . man kanske kan offra det för en liten kanin :) men måste snacka med päronen först bara :)

nu blir det så att jag ska försöka hitta en bra rex uppfödare och sattsa på utställning tror jag.
men det hade kännts bättre att ta en omplacerings kanin "/
#32 Vill du fortfarande ha bild på min lilla pälsboll eller är det rex du bestämt dig för nu? :)
Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.
Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

#33 jag är inte helt säker på vad jag vill ha "/ aa jag skulle kunna ta och kolla på en liten fluffig bild :)