"Arken Zoo-transportbur"
Hej!
Någon som har en bild på en Arken Zoo-transportsbur som jag kan få låna och visa mina föräldrar?Vill nämligen köpa en sån.. 
Det är en sån där bur som har "mjuka" hörnkanter och emd en liten, stängd lucka i taket och ett förvaringsfack..
Använder den som hus och hylla till min kanin, kan ta en bättre bild när jag laddat batterierna till min kamera…
Den är jättebra i alla fall, rekommenderas!
Tack!
Du kan väl ta en till bild med luckan och burdörren? 
Tack igen 
Jag tycker att de överlägset bästa burarna till kaniner är de där man kan öppna hela taket. Det är ofta svårt att få ut dem genom dörren på framsidan. http://www.teddytassen.se/webbshop/kanin/transportburarvaskor/transportbur-mats-117.html
#6: Jo, jag vet. Jag ska köpa en Atlas Open 10 till min hoppkanin, men en sån här "Arken Zoo-bur" (som jag kallar det), ska jag köpa av min kusin till min kaninbebis. 
#6 Negativt med dem är när man är ute i regn eller snö.
#6: Vad är det negativa?
Funderar faktiskt på att inte köpa "Arken Zoo-buren"..
#8 då lägger man en pressenning över eller ställer in dom i ett tält/under tak.
det mest negativa med stängda burar är att hur väl man än försöker skydda kaninerna från solen så blir det varmt i burarna, då är openburarna bättre eftersom luften cirkulerar bättre i en sådan.
men ska man ha en transportbur som hus är ju en stängd bättre, mindre galler att fastna i.
Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |