Kanin&Häst spelhemsidor
Har nu uppdatera min "gamla" hästspelshemsida :D Alltså börjat om på nytt, MEN nu har jag också gjort en kaninhemsida! :D :O
Hemsidorna är såklart inte så bra som den spelhemsidan som håller på å göras av vissa av oss kif medlemmar då jag är helt ensam om dessa sidor och gjort allt själv och så :P Men man kan ändå ha kul ;D
Jag rekommenderar starkt att ni tittar in på min nya kaninspelsida! Skriv gärna vad ni tycker :) Har ni kanske också själv en egen spelsida? =)
Hästsidan: www.prefo.webs.com
Kaninsidan: www.kaninfarm.webs.com
Min uppfödningssida: www.lavaletto.weebly.com
:)
Putteliputtputt :D

Åh gud vad kul! Ska gå med direkt på KaninFarm!
/Johanna.
Hästblogg med min hopp-ponny Nora som jag ägt i över 2 år♡♡♡
Kaninblogg♥♥♥
"För världen är du någon,
men för någon är du världen."
Blev medlem ^^

Jag med^^
/Johanna.
Kaninblogg♥♥♥
Va kul :D Hoppas ni förstår :) Kan vara lite krångligt i början men sen fattar man ;) och som ni kanske märkt är det itne så avancerat men det är ett roligt tidsfördriv :)
Hur köper man en kanin? *trög* xD
medarbetare på allergier.ifokus .
#6 Du gör allt inne i Anslagstavlan :)
#7 Okej! tack;)
Putt :)
Blev precis medlem, väntar bara på mejlet:D
Med Vänliga Hälsningar // Julia
http://Juliahallberg.blo.gg - Fotografi & Tonårsliv
R.I.P Premiums Syskonkärlek, min Charmör, du är den vackraste ängel himlen någonsin skådat.
"Livet är som en dans på rosor, ibland trampar man snett och kliver på taggarna - men fortsätt kämpa, snart kommer du upp på blommorna igen"
#10 Va kul! :D Ska fixa, ahr precis kommit hem från min mamma, har kelat med mina kaninungar så ^^
Putt :D

Börjat komma in i spelet "KaninFarm". Nu är det jätte kul! :D
/Johanna.
Kaninblogg♥♥♥
#13 Har läst någonstans (Kommer inte ihåg exakt var nu) att man får använda hennes om man skriver att hon har fotat dom + att det står ju på bildern att hon har tagit dom. Skriv hellre sånt här i PM.
Slawiks regler är att man måste ha en direktlänk till hennes hemsida efter varje bild man lånat och lagt in någon stans.
Förlåt, skulle PM:at 
Putt :D
Blev medlem nu
Kul =)
Tror det har blivit fel när man trycker på kaningårdar 
Bara skoja