Kan dom bo ihop ?
Ja undrar om man får kaninugar ( som jag ev ska få med min hona ) .
Om man behåller 2 s honor som är systrar kan dom då bo med varandra hela livet i en bur ? :D
Mvh
Flicaann§§§
Ja, det borde gå :) Jag har två systrar som funkar bra ihop.
Kram Emma - medarbetare på Bloggande Ifokus.
Har du tillräckligt med utrymme för dem brukar det gå bra :) Men var beredd med en extra bur om det inte skulle fungera för ibland går det ju inte :P
Det är helt individuellt! Det kan gå, men det kan också gå åt skogen tex när de blir könsmogna. Du kan testa, men i så fall råder jag dig att skaffa en extra bur som du kan ha en av dom i om det inte funkar :)
hej :) jag har två systrar och det går bra . den ena verkar vara stora syste och tar från den andra när det gäller mat/godis så då får man se till så att båda får och att ingen får allt och en inget :)
lycka till ! /a
Min erfarenhet (som är stor!) säger mig att det i de allra flesta fall inte går. Inte i en bur. Chansen att det ska fungera ökar med storleken på buren/utrymmet som de har. Dvärgvädurar verkar tyvärr vara svårare att få att samsas än hermeliner och lejonhuvade. Mor och dotter brukar fungera bättre än två jämgamla kaniner.

Just nu har jag två honor som bor ihop , dom har bott ihop så länge vi har haft dom :)
Dom bodde ihop när vi fick som oxå :)
Men jag ska endå köpa en extra bur eftersom att jag har bara en sommarbur och en vinterbur till mina honor som jag har :)
Så måste endå köpa 2 burar till :D
Tack för alla svar ;)