Kanin iFokus

Kanin

Etikett: kaninungar-och-avel
Läst 2742 ggr
imsuchadiva
0

(S) Lejonhuvad kanin, parning

Önskar att få låna en lejonhuvadkanin hane att para min lejonhuvade kanin hona med. Hon har tidigare fått kullar, madagaskar, har stamtavla, ej wiener. Kommer ifrån Pippi Adolf´s.

Krav på hane, renrasig lejonhuvad kanin, med stamtavla, madagskar, wiener fri, fin man. Allra hellst utsälld. Fint temprament.

Kontakta mig här, via PM eller via min mejl fredrika.lidman@gmail.com.
Allra hellst mejlen, för ibland har jag bara tillgång till internet i mobilen och då funkar det inte att svara på iFokus.

Vi finns i Arboga.

imsuchadiva
0
imsuchadiva
0
imsuchadiva
0

Ev någon annan färg på hanen, som passar i madagskar Avel, och har madagskar bakåt i leden går också bra.

Vihed97
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har en renrasig lejonhuvad dvärgvädurs hane med stamtavla.. vet inte om han har varit utsälld då jag har fått honom, när han var 7 månader :b

Han är varken madagaskar eller så… han är vit/blå japantecknad.. hoppas att det går bra ändå, om du är intresserad? :)

Han lämnar ifrån sig väldigt fina ungar, det blev en madagaskar manteltecknad unge i hans och Våfflans kull. Så det skulle kunna bli det i deras kull med. :)

Det är hanen jag lånar ut till Avel, Ruffs heter han. :)

Kan skicka bild på Diezel också, den madagaskar manteltecknade ungen? :)

Vihed97
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Diezel -->

imsuchadiva
0

Står klart och tydligt att det ska vara en lejonhuvad kanin, gärna madagaskar men ska annars bära på madagaskar.

Vihed97
0

#6 jaha :b såg inte det, tyckte det stod lejonhuvad dvärgvädur.

förlåt då.

imsuchadiva
0
imsuchadiva
0
imsuchadiva
0

Ingen som har någon hane som kan passa min tös?
Kan som sagt åka en bit för den rätta hanen.