Uppfödare nära Gävle?
Finns det någon lista eller kan ni fylla på här? Jag söker uppfödare nära min hemstad. Gärna lejonhuvad, lejonhuvad dvärgvädur eller vanlig dvärgvädur.
Jag föder inte upp i gävle men har sålt kaninen innan dit utan problem att fixa transport :)
Vart exakt bor du? :)
Jag föder främst upp vädurskorsningar med inriktnng på hoppning, men även lite dvärgvädurs kullar i normalpälsat, lejonhuvat och rexpälsat.
Har för tillfället två vuxna dvärgvädurs honor till salu, en rexpälsad och en normalpälsad.
För bilder/information:Blabarskaniner.weebly.com
#2 Bålsta ;)
# 3 Oki, det är en liten bit ifrån ^^
Jag föder främst upp vädurskorsningar med inriktnng på hoppning, men även lite dvärgvädurs kullar i normalpälsat, lejonhuvat och rexpälsat.
Har för tillfället två vuxna dvärgvädurs honor till salu, en rexpälsad och en normalpälsad.
#4 ja men transport går ofta att ordnas i större delen av sverige om man är seriöst intresserad av en kull :)
# 3 Det har du helt rätt i =)

Puffar upp!