Kanin iFokus

Kanin

Etikettkaninungar-och-avel
Läst 4761 ggr
Lady-X
0

Uppfödare nära Gävle?

Finns det någon lista eller kan ni fylla på här? Jag söker uppfödare nära min hemstad. Gärna lejonhuvad, lejonhuvad dvärgvädur eller vanlig dvärgvädur.

[sstorm]
0

Jag föder inte upp i gävle men har sålt kaninen innan dit utan problem att fixa transport :)

Kassy
0

Vart exakt bor du? :)

Jag föder främst upp vädurskorsningar med inriktnng på hoppning, men även lite dvärgvädurs kullar i normalpälsat, lejonhuvat och rexpälsat.

Har för tillfället två vuxna dvärgvädurs honor till salu, en rexpälsad och en normalpälsad.

För bilder/information:Blabarskaniner.weebly.com

[sstorm]
0

#2 Bålsta ;)

Kassy
0

# 3 Oki, det är en liten bit ifrån ^^

Jag föder främst upp vädurskorsningar med inriktnng på hoppning, men även lite dvärgvädurs kullar i normalpälsat, lejonhuvat och rexpälsat.

Har för tillfället två vuxna dvärgvädurs honor till salu, en rexpälsad och en normalpälsad.

[sstorm]
0

#4 ja men transport går ofta att ordnas i större delen av sverige om man är seriöst intresserad av en kull :)

Kassy
0

# 3 Det har du helt rätt i =)

Lady-X
0

Puffar upp!