Kanin iFokus

Kanin

Etikett: utanför-ämnet-ot
Läst 252 ggr
Zvintos
0

Får hem henne på fredag! =)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har nu pratat med ägaren till kaninungarna, och eftersom jag ändå skulle till borlänge på fredag och lämna över Dicken till Suzzie, så skulle Evelina (ägaren) också ta sig till borlänge då (bor i falun).
Så på fredag får jag hem min lilla sötnos!
Har dessutom bestämt mig - det blir den mellersta (storleksmässigt) av de vit rödögda honorna. Skrattande
Hon är så söt, så söt.
Men nu återstår ett problem…
NAMN!
Jag vet inte vad hon ska heta!

Så hjälp mig med NAMNFÖRSLAG.
Gärna något som har med snö eller vit att göra, men alla förslag går bra. Glad

Här kommer en bild ägaren/uppfödaren tagit. Glad

Pinscher2
0

Slutar väl me att vi hamnar på polisstationen… Folk tror vi pysslar me olagligheter, hihi! Men så blir de snopna när det bara är kaniner vi "smugglar".. =)

Lycka till me det nya söta tillskottet! Himla söt nin! Namn, är det idétorka på just nu tyvärr!

Zara87
0

å va roligt med en vit kanin! Såå söta :D Kanska det klassiska namnet : Snövit :) eller snöflinga.. :P

Zvintos
0

Funderar lite på Bianca.. för vit heter bianco på italienska. Men eftersom det är en hon blir det Bianca…
Men vill ha många förslag, så jag har lite att välja emellan! Glad

KajsaM
0

Roligt! För er alla 3 ;) Sötisen kan heta: Vitnos, Snönos, Vinter, Winter, Snöstjärna, grädde ;P.

twinnie
0

Maja Gräddnos :D ;) haha, lycka till!

myriis
0

Kul :)

Men Ninnih då, var det inte du som startade tråden där vi skulle skriva om alla våra nya kaniner? hihi :D

Zvintos
0

Jo, det var det. =P Och i första inlägget har jag skrivit att jag får hem henne jue. ;) Men vill ha hjälp med NAMNFÖRSLAG. =P

myriis
0

#7: Aha, haha xD Hum.. Zita? ^^

Rymdkanin
0

Bianca låter väl som ett jättebra namn :)

Jag ska försöka komma på namn åt vandrande pinnar, vandrande blad eller någon vandrande sak, och det känns inte lika lätt :P Man kanske inte precis kallar på ett blad :P hehe

Matilda_91
0

Bianca tycker jag är supergulligt! Det passar hon i :D Himla fin var hon också :)

Zvintos
0

Har bestämt mig - hon ska heta Bianca! Skrattande

Jojsan
0

fint! :D det passar henne :)

KajsaM
0

Binca var ju jättegulligt :D

amand
0

Ja, Bianca passar henne verkligen! :)

kanin
0

Som musen i bernad och biancaGlad

Zvintos
0

Ändrade planer!!
De kunde inte komma med kaninen till kupolen trots allt.
Men jag fick reda på att hennes mamma och min mamma jobbar på samma ställe. Så på onsdag skulle de åka och lämna lilltösen till min mamma på jobbet, när hon slutar. =) Så jag får tyvärr ge mig till tåls. Men då hinner jag iaf skura ur hennes blivande bur ORDENTLIGT och fixa & dona så hon känner sig ordentligt välkommen. =)