Välkommen hem Syskonkärlek!
Hejsan!
Idag åkte vi till Huddinge (Trångsund) för att lämna Geisha till Jennifer (Workingdog, verkligen super att hon fick komma till et så pass bra hem:D!) och hämta Syskonkärlek hos Elin (Husberg). Han var verkligen FÖR söt och underbart tam:D! Vi fick även träffa ett av hans kullsyskon och hans mamma, även de var underbara:D! Efter bilresan var han väl ganska trött och det måste vart rätt jobbigt att åka bil i drygt en timme (mycket traffik på tillbaka vägen). Men nu är han här och ligger och sover i buren:)! Alla i familjen är total förälskad i vår nya snygging:D! Bilder på raringen kommer nog imorgon^^!
Nu drar klicker-träningen igång och när vi lärt honom klickersens betydelse så börjar sel samt hoppträningen:)!
Och vi får be om ursäkt Jennifer och Elin att det tog tid innan vi kom, men våran GPS ledde oss lite fel, haha;)
Mvh / Julia, Linnea och kaninerna:)
Lejonhuvade kaniner och hoppkorsningar--> www.ulanea.weebly.com
Medarbetare på www.lejonkaniner.ifokus.se !

Vad roligt :) Jag kommer också försöka klickerträna Geisha :) och hoppträna :) Haha det är lugnt :) Ni kom ju iaf fram tillslut :p

*borttaget*
Vad roligt att det går så bra! Kul att alla tycker om honom! Han kommer att få det bäst hos er och ni får uppdatera mig ofta! :)

#1 Det låter jätte bra:D! Haha, jo, hade bara önskat att få stanna och prata med er lite längre:/.. Blev väldigt stressad, hehexD.. Fast jag hoppas att det inte gjorde er något att det fick bli en kort överlämning:)

#4 nä det gjorde inte så mycket :) Haha måste bara säga, när jag gick ifrån datan förut så låg både Geisha och Svea på hyllan och båda låg utsträckta och Svea låg utsträck över Geisha, så himla gulligt och jag fick det på bild ^^

#3 Haha, ja han kommer bli bortskämd här i alla fall, haha (a) Kommer uppdatera dig nästan hela tiden nu i början i alla fall, haha:D! Du kommer nog bli trött på bilder efter ett tag, för det kommer du att få några stycken, haha (a)

julia logga in på msn

#5 Nej fy vad gulligt:D! Vi for hoppas att de går ihop även när de kommer i tonåren:)! De låter som bästisar, haha, tror verkligen att Geisha uppskattar det:D!