En till niin? <3
**Åh vad glad jag är!:) Jag har kanske övertalat mamma att få köpa en kanin till!!!!!:)
Vi har 3 kaniner; två hanar och en hona. Den ena hanen, Boss, är till salu, och när vi har sålt honom ska vi köpa en kaninhona till. Det är så gott som färdigbestämt.
Men nyss pratade jag med mamma om att jag (med hjälp av pappa) kunde bygga en isolerad kaninbur som står på ben. Sen sa jag att då kunde vi ju köpa en kanin till, och då frågade om den skulle stå ute då eller vart jag hade tänkt att den skulle stå. Ja, och på vintern om det är alldeles för kallt kunde vi ju ställa in den i ladugården rabblade jag på och sprang sedan upp för att hon inte skulle hinna ändra sej!:P Glaad!:) Annars när jag pratar lite med henne om en kanin till brukar det vara ett NEJ med en gång men men, vi får se hur det går!:) Men hon hinner säkert ändra sig..Hmm, bäst att börja bygga så snart som möjligt så är det kanske mindre chans att hon ändrar sig!
**
Var bara tvungen att dela med mig av min lycka!:) Hihi!
Bild: Boss som är till salu. Föräldrar; Löwenkorsning och Dvv-korsning. Blir mycket korsningar, men han är jättesöt ändå!:) Han är född i Juli, då är han väl ca 8 månader nu… Ska ta nya bilder på honom så snart jag hinner!

Grattis!! Jättekul ju! Lycka till med nya kaninen och att få sålt Boss! Kan tyvärr inte köpa honom, jag får inte ha fler kaniner nu.. ;)
Har du bestämt Vilken ras? du vill ha då? 

Grattis! :)
skojigt :) men ja undrar en sak… varför ska du sälja en kanin som du redan har å sedan köpa en ny? (hoppas du inte tycker ja lägger mig i för mycket…)
#1 #3 Tack!! :)
#2 Förmodligen dvv men jag har inte bestämt mej än. Måste kolla runt lite först. :)
Någon som vet om dvv kan vara Black and Tan färgad? Älskar den färgen;) Hehe..
#4 Jag vet, många tror säkert att jag bara säljer honom för att jag vill ha en ny. Men så är det verkligen inte! Sån är inte jag. Han har varit till salu sen han var tillräckligt gammal för att säljas. Men han föddes i sent, i juli, pga att första parningen på Fia (mamman) inte lyckades, så vi prövade igen lite senare och då kom han, Boss. :) Han blev därför svårsåld, för att han föddes så sent på året, så vi har inte lyckas sälja honom. :/
Nejdå, oroa dig inte för att du lägger dig i, det är okey att undra:)
En till bild på Boss;)

#5: vilken helfin kanin Boss är :) Men jag undrar också varför han säljs?

#7 Hehe Ninni, det har hon skrivit på #5 ;)
#5 aha, då förstår ja :P anade nästan att det var så :P

#8: Matilda heter jag, jo jag läste det men jag tyckte fortfarande inte riktigt det framgick varför han säljs.
Jag menar inte på något sätt att det är fel av dig Niike att sälja honom, utan är bara nyfiken :)

#10 Hon fick inte såld han när han var 8veckor så han har alltid varit till salu :) Förstår du?
Jag väntar en dvärgvädurs kull chinchilla färgade ska födas snart. Kan det vara intressant ?

oooj förlåt Matilda!
oops så går det när man skriver snabbt och glömmer kolla igenom..
#12 oo va söt! :) inte visste ja de fanns chinchillafärgade dvärgvädurar, trodde typ nästan bara det fanns hermeliner i den färgen (och själva kaninrasen storachinchilla och lilla chinchilla) :P
Matilda_91 : hoppas du har förstått vrf han är till salu? Han har alltid varit det, men jag har inte kunnat sälja honom, som Kajsa_ skrev (tack Kajsa;)).
#12 Vet inte, kanske det;) Tänkte försöka hitta en black and tan färgad dvv, men vad kul med chinchillafärgad! Det har jag inte sett förut:) Är de renrasiga dvärgvädur? Jättefin nin på bilden! Men det kanske vore något..Var bor du? Kan inte åka för långt vetdu;)
Jag bor i stockholm. Honan verkar inte vara dräktig nu, så parar om henne nu i helgen så ungarna blir leveransklara i Juni tror jag 
#18 Stockholm är tyvärr för långt bort för mig. Jag bor i småland och det känns lite väl långt att åka ända till sthlm…Men det var synd, hade varit kul med en chinchillafärgad^^ Tack ändå!:)

#15 Ingen orsak :)