Slutar som medarbetare
Tänkte bara tala om att jag bestämt mig för att avgå som Medarbetare både här på Kanin och Jättekanin.
Det på grund av att jag helt enkelt inte orkar med all skit man får av vissa på Kanin, jag tycker det är så otroligt lågt så jag vet inte vad!
På Jättekanin avgick helt helt enkelt för att jag inte kommer ha någon tid att sitta vid datorn när skolan börjar.
Det har varit ett jätteroligt år att få vara Medarbetare här, men nu tackar jag för min tid.
Vad tråkigt att du avgår Bonnie, men som jag sa tidigare så förstår jag dig fullt ut. Kommer att sakna dig, jättetråkigt att sånt här sker på forumet.. :(
Stor kram till dig och lycka till i fortsättingen. :)
nej va trist :(

Nej vad tråkigt :(
Du har gjort ett jättebra jobb här, likså alla andra Medarbetare och sajtvärden :)
Tråkigt med all skit och jag förstår dig. Men det finns många här inne som verkligen uppskattar det ni gör :)

Vad tråkigt Bonnie, bara för att vissa inte kan uppskatta det ni göra!
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Nej vad tråkigt! :(
synd att folk ska sitta och klaga på er.. då ni gör ett fantastiskt jobb!
Du har då gjort ett bra jobb som Medarbetare! :)
Tråkigt Bonnie! Lycka till i framtiden!
Vad tråkigt… :(
♥
Trist när det blir så..
Not your mom, not your milk.
Tråkigt Bonnie ;( men hoppas vi får se dig här inne ändå <3
Håller med alla andra som skrivit, väldigt tråkigt! :( Tycker också att du och resten gör ett väldigt bra jobb med sidan, det är bara synd att många inte verkar uppskatta det.
Åh du vet vad jag tycker Bonnie.
Det är hur tråkigt som helst, men lycka till i framtiden, vi kommer sakna dig! :'( <3
Kramar
Säger som resterande, tråkigt att du väljer att avgå.
Du har gjort ett toppenjobb, det ska du veta!
Kram

Tråkigt att du ska sluta, du har varit en superbra Medarbetare =)
/ Johanna medarbetare på dvärgkaniner.ifokus
Rest in peace Valkyrie!
Jättetråkigt. Men jag kan förstå dig.
Stannar du kvar på iFokus ändå?
Vad tråkigt, vi kommer sakna dig. Du har varit en jättebra Medarbetare!

Du ska iallafall veta att jag tycker också att du har gjort ett super jobb här, lycka till med skolgången och allt!
Mvh Fatima
Medarbetare på Lejonkaniner.ifokus http://nastansjonskaniner.webs.com
Tråkigt. :( Du har varit en jättetrevlig Medarbetare.
Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson
Besök gärna min blogg :)
Jätte tråkigt att höra. Du har verkligen varit en Medarbetare som funnits där för en. Lycka till i framtiden!
//Emma
Tack så mycket alla för era snälla ord, det betyder mycket ska ni
veta! 
#15: Jag tror jag kommer titta in lite ibland, men inte så ofta som innan, sen får jag se hur det blir, om jag försvinner.
#21 Lova att du pussar alla dina kaniner från mig!
//Emma
#22: Absolut! 
Synd att du avgår. Tkr det är grymt låg att göra skit för andra.
Vi kommer sakna dig Bonnie, du har gjort ett jättebra jobb som Medarbetare!
Jag förstår helt att du valt att avgå, vissa här på forumet har verkligen varit otrevliga.
Lycka till i framtiden och hoppas att du stananr kvar på iFokus!
Vänliga Hälsningar Lina
Nejj, vad tråkiigt :( Kommer sakna diiig!! -.-<33333
Vad tråkigt!:( Jag tycker att det är så dåligt att vissa inte kan uppskatta det ni gör! Jag tycker illafall medarbetarna och sajtvärden gör ett jätte bra jobb! Men vi hoppas att vi ändå kommer få se dig på i fokus.
Välkommen att besöka hemsidan: www.vassarnskaniner.weebly.com 

Förstår dig, men vad synd. Du var verkligen duktig.
Vad tråkit :(
Du har gjort ett jätte bra jobb iaf och borde vara stolt över det! :)

Jätte tråkigt att höra Bonnie, men viktigast är att du mår bra! =) Kram på dig.
Hälsningar Lisa - medarbetare på Jättekanin iFokus
Nej vad tråkigt! :( Jag tycker du har gjort ett superbra jobb här på KiF i alla fall! Alltid gott humör och trevliga kommentarer! Så himla tråkigt att du väljer att avgå! Hoppas du tittar in lite då och då i alla fall!
Kram Johanna
Medarbetare på hermelinkanin och julen.
Besök gärna min hemsida, vinterstigens kaniner
Jättetråkigt! Och trist att du påverkas av det andra säger och tycker. Men det är fullt förståerligt.
Jättetråkigt att du slutar Bonnie! Du har gjort ett bra jobb! :)
Emma
Tack igen för era snälla ord, ni ska veta att det betyder otroligt mycket för mig!
Det kändes bäst för mig att avgå, då alla jävla kränkningar och påhopp blev för mycket för mig, och påverkade mig IRL.
Det suger att de som har fel får rätt, men nu orkar jag inte mer.
#35 De som har fel får inte rätt Bonnie. ^^,
Vi får se hur det reder sig här nu utan oss. Med bara två stackars Medarbetare.
Säger samma som jag sagt till MajaL.
Mycket trist att du avgår!
Förstår mycket väl era anleingar då jag själv blev ordentligt trött på en eller två trådar som skapades.
Vi medlemmar ska vara glada att det ens finns folk som vill lägga ner tid i detta och fixa till en plats där vi kaninintressenter kan utbyta information och så vidare.
Är det någon som skall försvinna från sajten så är det dessa oseriösa, otacksamma och bortskämda ungar.
Sen om någon Medarbetare missköter sin makt, herregud en tillsägelse om detta till Sajtvärd räcker!
Man behöver inte starta en hel tråd och få till så att en hel grupp sätter sig emot alla Medarbetare inkl. sajtvärden.
Så otroligt omoget beteende!
ska medlemmar vara så omogna kan de lika gärna gå och leta efter en kiss och bajs sida - dit ni hör hemma med andra ord. Där kan ni herja bäst ni vill, men kom inte och förstör för de som faktiskt är seriösa och vill någonting med denna sida förutom att förstöra.
Detta att Medarbetare missbrukat sin kraft har inte ens hänt! Detta är ett påhitt och rena lögnen som fick flertal medlemmar att sätta sig på tvären.
Den ni ska sätta er på tvären emot är den som hittade på alltsammans och inte de som inte ens gjort någonting!
Tack för din tid!
Den har vart mycket bra måste jag säga.
Hoppas du kommer tillbaka, denna sida behöver seriösa personer som kan sköta den på rätt sätt - vilket du kunde.
-.::Mvh Evve::.- Medarbetare på Kanin.Ifokus
----------------------------------------------------
Hoppas på det bästa, var beredd på det värsta!
----------------------------------------------------
www.evveesbjornsson.blogg.se <--- Min blogg
Kommer verkligen sakna dig, men jag förstår dig. Ibland orkar man bora inte. Så oerhört mycket skit..
Lycka till med skolan! (:
Kommer sakna dig.
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Vad tråkigt att just du slutar :(
Du har gjort ett otroligt jobb här och för det vill jag tacka dig. =)
Jag förstår dock din orsak till att avgå.
Förstår dig.., så mycket som du har stått ut med!
Eller kanske jag inte förstår, jag är ju bara en vanlig medlem "/
#42 Sorgligt "/ Hoppas du får det bra! <3
Nej vad tråkigt! :( Det kommer bli väldigt tomt utan dig här!
Jättetråkigt att du slutar :(
Som många andra skriver så kommer det vara tomt utan dig, du var otroligt duktig som Medarbetare!
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus
#42 Neeeej vad tråkigt
Du har iallafall gjort ett jätte bra jobb.
Hälsningar Jossan
Kika gärna in på min blogg: http://www.kaninhopparen.blogg.se