Hjälp med burbygge!
Jag ska bygga en ny större bur till mina tre kaniner, men jag vet inte hur den ska se ut riktigt. Den måste vara tillräckligt stor så 3 kaniner kan va i den! Kaninerna är dvärgvädurer:) Buren kommer stå antingen i stallet eller utomhus så ingen innebur. Ge gärna förslag på sådant som går att bygga på några timmar (o har ni ritningar så skicka gärna med). Hoppas att ni kan ge lite olika förslag.
Mvh. Shari
" lämnar ett avtryck "
Finns en tråd med en massa ritningar om du kollar på bur & aktivering så ska den finnas där;)
Jag föder främst upp vädurskorsningar med inriktnng på hoppning, men även lite dvärgvädurs kullar i normalpälsat, lejonhuvat och rexpälsat.
Har för tillfället två vuxna dvärgvädurs honor till salu, en rexpälsad och en normalpälsad.
För bilder/information:Blabarskaniner.weebly.com
Jag föder främst upp vädurskorsningar med inriktnng på hoppning, men även lite dvärgvädurs kullar i normalpälsat, lejonhuvat och rexpälsat.
Har för tillfället två vuxna dvärgvädurs honor till salu, en rexpälsad och en normalpälsad.
För bilder/information:Blabarskaniner.weebly.com
Jo jag såg den tråden innan(: men inte riktigt vad jag vill ha ;o… Skulle tycka det vore bra med en som står på ben o med två våningar, ett sovrum nere o en liten låda de kan krypa in i uppe! Det svåraste är vad för brädor eller material som ska användas på båtten, då den kanske blir blöt om de välter t.ex. vattenskålen… Nått bra materlial som är billigt o tål vatten?
#6 jag har en bur i din beskrivning som jag ska sälja. Den har 2 våningar där den undre är stängd. Den är byggt i byggplyfa
#7 Låter intressant:) För hur mkt? Var finns den?
#8 den har inte så stora fack, finns i bålsta
#9. Har ingen koll var det ligger… Men tydligen inte i närheten där jag bor!=(