dvärgvädurshane bortskänkes
Har nu en dvärgvädurshane på 12 veckor som jag skänker bort. Han är svart och finns att hämta i Värmland. Han är van att gå i sele och har även hoppat 10 centimeter på Kaninhoppning. Han är van vid att man bär honom och är även van vid transporter. Han är en väldigt gosig kanin och kan användas till Avel. Priset är inte det viktigaste för mej och det är därför jag skänker bort honom. Det vikigaste är att han kommer till ett seriöst och kärleksfullt hem. Mamma och pappa finns att se!
Pappa har en mycket bra stamtavla. Han är av färgen blå och föräldrar och övriga släktingar har mycket bra utställningspoäng. Stamtavla för båda föräldrarna finns att se vid intresse.
Detta medföljer:
En påse övergångsfoder
Härstammningsbevis
ringmärkning.
Har även en innekaninbur som jag säljer för 100 kronor vid intresse. Eftersom jag har andra kaniner säljer jag bara buren om du är intresserad av Aseidon.
Om du är intresserad av buren medföljer detta:
Matskål
Höbal
Eventuellt medföljer även en vattenflaska.
Kontakta mej på den här sidan vid intresse. Vid frågor, kontakta mej på den här sidan och svara även efter att jag svarat dej då jag har varit med om att folk inte har svarat och då vet jag inte om ett intresse finns eller ej.