Kanin iFokus

Kanin

Etikett: måste-skriva-av-mig
Läst 2866 ggr
[aammE]
0

Lite OT men ändå, snuskgubbe!

Idag när jag var ute i hagen med kaninerna (orkade inte flytta hagarna till ängen så jag hade den precis utanför altanen där det även är en gångväg precis brevid) så skulle jag böja mig över hagen (med ryggen mot gångvägen) för att plocka upp lilla Major då jag plötsligt känner hur någon lägger handen på min rumpa OCH KLÄMMER TILL! Skrikandes När jag vänder mig om, djupt chockad, så står det en för mig HELT OKÄND man där med ett äckligt flin på läpparna. Han har vid ett flertal tillfällen försökt ragga på mig, fråga om mitt nummer o.s.v. men fått nobben varje gång.

Usch, usch, usch!

Friheten
0

Fy fan! Nu blir jag arg på riktigt!

[Chamisia]
0

Men fy! Sa du någonting?

conejos
0

Usch vad äckligt!

//sofie,medarbetare på hermelinkanin.ifokus

www.sofieskaniner.weebly.com

www.tallstigenkaniner.blogg.se

Loverabbits
0

Nej men gud var äckligt! Jag skulle ha blivit rasande hur kunde han bara göra så! J-vla gubbe!Skrikandes

Välkommen att besöka hemsidan: www.vassarnskaniner.weebly.com Hjärta

hugoochip
0

Jävla gubbe!Skrikandes

Fy f*an vilket äckel!

Vad gjorde du när han gjorde som han gjorde??:O

hjartelyckanskaniner
0

Äckligt, äckligt, äckligt!

Det är som när man är i Italien, Turkiet och Grekland. Alltid någon gammal gubbe som glor på en vid stranden eller på stan när man ska äta eller shoppa. Jätteäckligt och läskigt.

Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/

Fridaaaa
0

Usch vad äckligt :/

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[vretenskaniner]
0

Fyfan vad skabbigt! Skrikandes

Inaarah
0

Usch! >.<

[BonnieL]
0

Usch och fy! Skrikandes

bunnyheart
0

Usch vad äckligtSkrikandes! Man blir ju bara såååå arg!

Sa du något? Var det en gubbe eller en ung kille?

/Johanna.

Hästblogg med min hopp-ponny Nora som jag ägt i över 2 år♡♡♡

Kaninblogg♥♥♥

"För världen är du någon,

men för någon är du världen."

[ninnakm]
0

Usch! Man blir så arg!:O Vad sa och gjorde du då!? Jag skulle bara smällt till honom!:OOOOO

[Wera]
0

Äckligt. Pervogubbe som inte fått något på länge.

DixiStampeson
0

Fy fan Skrikandes Gammal eller ung?

MajaL
0

Gud så äckligt! Instämmer med #1!

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

spiritedaway
0

Men usch. Han förtjänar en spark på ett visst område.

Vihed97
0

Men usch vad äckligt!!

Jag skulle bara ha slått honom (gett honom en rak höger) eller sparkat honom på ett visst område!! :O

FY VAD ÄCKLIGT ASSÅ! Man mår ju illa ! Man blir ju f'n arg på sådant här!!!! :OSkrikandes

Ida94
0

Usch vad äckligt!! :/

ppyysseenn
0

fy!

när vi var på resa gickmamma in i en affär, och den som stod i kassan klämde mamma i rumpan….Skrikandes

//Alma

Min (påbörjade) kaninuppfödning, ta en titt vettja! :) ---->

Pysens kaniner

Vihed97
0

#19 usch, fy! Skrikandes

Men en fråga.. klämde han henne I rumpan? (A) Hihi x) började faktiskt skratta lite där.. (A)

jahadu
0

#20 vilka snusktankar haha xD
såna händelser är riktigt otrevliga….en gubbe trängde in mig i ett hörn på pendelstationen i jakobsberg och ville rent ut sagt ha en avsugning…smekte sig mellan benen och började knäppa upp, jag fick lite småpanik eftersom jag satt ner med ryggen mot väggen, med en stolpe på ena sidan och en biljettautomat på andra sidan….samtidigt som jag pratade i telefon och hade två feta matkassar….det var inte lätt att ta sig därifrån…sen blev jag förföljd och hoppade på fel tåg och hoppade av innan dörrarna stängdes för att lura honom att också gå in på det tåget, och han hann såklart inte ut, 1-0 till mig wohoo ;P Men jag var riktigt rädd.

Vihed97
0

#21 gud vad äckligt! :''O usch, fy.

Jadu… men hon skrev ju så, klämde henne i rumpan xD

ppyysseenn
0

#20 oj, hahaha XD

//Alma

Min (påbörjade) kaninuppfödning, ta en titt vettja! :) ---->

Pysens kaniner

hjartelyckanskaniner
0

#21 Haha duktigt Emelie;) hoppas du inte kommer ihåg min lilla incident på jobbet. Sjukt pinsamt!!

vissa är rent av som djur..

Mvh Emma

[aammE]
0

Ska försöka sammanfatta alla svar på frågorna i ett inlägg nu… Han är väl ganska ung, fast bra mycket äldre än mig, kanske 25-30år? Tyvärr kunde jag inte göra någonting efter som att jag hade en kanin i famnen och var MYCKET paff, HUR I HELVETE KUNDE HAN GÖRA SÅ? Obestämd Det jobbiga är ju att han bor så nära mig och dessutom jobbar på den enda pizzerian i närheten som faktiskt har vegansk mat, så han blir ju mycket svår att undvika.

Fatma
0

Fy fan! Skulle slagit till honom, fast man är nog så chockad i stunden så man står nog bara där…?

Mvh Fatima

Medarbetare på Lejonkaniner.ifokus                                                        http://nastansjonskaniner.webs.com

[ninnakm]
0

#21 Fy! Haha, 1-0 till digXD Gud vad rädd jag skulle va!

Vi var på cypern, med några som vi känner. Dom hade en dotter, som var på språkresa i ett annat land (kommer inte i håg vilket typ malta) Hon hade varit på fest, så skulle hon hem det va sen, så märkte hon att en gubbe följde efter henne, så hoppade hon på en buss, då klev gubben också på och satte sig bredvid henne…

började prata med henne men hon ville ju inte. Så reste hon sig upp för att kliva av, då gjorde han  det också, så hon gick fram och skulle hoppa av vid busschafförn. Så hoppade hon av och såg att han också gjorde det och började gå mot henne. Så just när dörrarna skulle stängas hoppade hon på och han sprang efter bussen!

[aammE]
0

#26 Ja, under Luleåkalaset förra året så kom det fram en gubbe till mig och kallade mig "horjävel" och tafsade på mig helt utan anledning, så jag tog tag i hans bälte och knäade honom i "juvelerna". Men denna gång blev jag så paff så jag blev helt stel.

#27 Men herregud :S

Rexkanin
0

#28 Haha! xD Bra gjort!

//Johanna - Medarbetare på Rexkanin.iFokus

GUDÖ'S KANINER - gudoskaniner.weebly.com

[ninnakm]
0

#28 Det va snyggt gjort!:)

hjartelyckanskaniner
0

#28 Shit vilka människor det finns:O ska man kalla honom våldtäcktsjävel då?

Mvh Emma

[aammE]
0

#"9, #30, #31 Haha, min pojkvän blev helt paff "Men, men vad gjorde du? Förvånad".

hjartelyckanskaniner
0

#32 ditt svar: Det jag är bäst på; knäa folk;)

Mvh Emma

[aammE]
0

#33 "Jag lärde mig att man skulle göra så på kursen om feministiskt självförsvar…" var mitt svar. Oskyldig

hjartelyckanskaniner
0

#34 hahaha världen borde ha fler tjejer som dig;) jag hade aldrig vågat det:P jag räckte vara fingert när två killar tutade och busvisslade när jag börjar mig för att knyta skorna nät jag väntade på bussen till stallet^^

Mvh Emma

[aammE]
0

#35 Jag kan lära dig, är instruktör i feministiskt självförsvar numera. Oskyldig

hjartelyckanskaniner
0

#36 kom du till Skåne;) jag gillar inte långa bil/tågresor:P

Mvh Emma

[aammE]
0

#37 Har haft utbildningar i Skåne. :)

spiritedaway
0

anmäl han för sexuellt ofredande :P

[aammE]
0

#39 Jag ska göra det. :)

Tarja
0

Fy sjutton! Bra att du ska anmäla.

utekaninen
0

#0 Vilket äckel!

Jag var med om lite samma sak i sommras när jag var i Istanbul. När man åker tunnelbana där så är det jättefullt så man måste trycka sig in om man sak på. Jag, min brosa och min lilla kusin stod ialla fall hyfsat nära varandra. Men mitt i resan så tar en kille som stor bredvid mig tag i mina armar med ett väldigt hårt grepp och börjar klämma och taffsa både här och där. Jag försöker komma loss men eftersom jag är ganska svag och mycket yngre än honom (jag har nyss fyllt 13) så gick det inte så bra. Till sist så lyckas jag smita undan iallafall men jag var ändå väldigt skakig efter händelsen. Och brosan och kusinen hade hamlat längre bort så dem hade inte märkt någonting och jag var för chokad för att säga nåt.

Ångrar nu att jag inte gjorde något mer.

[ninnakm]
0

#42 Gud villken äckel:( Stackars dig, och om man är "liten"" eller vad man ska säga (jag är också 13) att dom ger sig på barn!:O

[Agneslundin]
0

hänt mig också på tåget :/
jag hade precis gått igenom dom där dörrarna för att byta vagn och då sitter två killar där och när jag går förbi så bara kollar dom och gör inte så mkt. men sen när jag går förbi dom igen för att jag ska gå och sätta mig så börjar dom ta mig på rumpan. jag vågade inte göra så mycket :(jag kommer alltid på efter vad jag skulle gjort.
dom var runt 20 typ. usch -.-

[ninnakm]
0

#44 Usch:( Så är det med mig också, kommer alltid på vad man skulle gjort efteråt:(…

utekaninen
0

#43 Ja

#44 Usch Usch

imsuchadiva
0
bunnyheart
0

#47 Håller med.

/Johanna.

Hästblogg med min hopp-ponny Nora som jag ägt i över 2 år♡♡♡

Kaninblogg♥♥♥

"För världen är du någon,

men för någon är du världen."

NaimaG
0

Gör en anmälan omedelbart innan han går så pass långt att han förstör ditt liv, tro mig jag vet vad jag talar om. Så anmäl honom och prata med dina föräldrar om saken också.