Kanin iFokus

Kanin

Etikettbur-och-aktivering
Läst 779 ggr
Rafflan
0

1 till, vad tror ni?

Jag har ju 2 glada töser i en bur på 150x75, jag vill ju bygga ut så dem får en permanent Hage så dem får ännu mer yta men morsan säger stop till det, så det får bli när man flyttar hemifrån.

Mitt dilemma är alla dessa sommar-kaniner, som folk inte vill ha efter sommaren, speciellt dem kastrarade hanarna, man är så sugen på att ge dem ett nytt hem för resten av deras liv, men samtidigt vet jag ju inte om 2 honor och 1 kastrerad hane kanske blir för många ihop….

Kan säga att mina honor funkar bra, kan höra hur dem rusar till, kollar in å då sitter dem där å tittar tillbaka, vet ej om dem små tjafsar, rider på varandra eller om någon kanske är i brunst å är ite grinigare, men har iaf aldrig någonsin blivit nåt sår. Förr hoppar dem nästan löst i mitt rum så fort jag var i rummet, men pga att min hund inte går att ha på nedervåningne hela tiden utan måste vara mycket i mitt rum har jag tyvärr fått begränsa deras lösa-tid till 30min-2h/dag

Rafflan
0

Den hamna i fel grupp och är någon bugg på iFokus, så jag kan inte flytta den. Kan någon Medarbetare flytta den till rätt grupp?

Rafflan
0

putt putt