Bilder från kaningården
ungen ser brun viltszobelut och mamman viltzobel
#6 mamman är solbränd och de är en brun chinchilla ;) Tro mig, de är beprövade i aveln
Gud vilka fina kaniner du har :D CHilla ser inte äkta ut på den bilden, häftigt ^^
Jättefina Sanna! 
Lika fina som alltid Sannis!
Är fortfarande kär i din bruna chin.
haha jag gillade dina rast hagar:)
12 dom kan vara viltzobel fast man ställt ut dom.. Domarna i Kaf verkar helt körda efter allt man läst på K-net.
Men hon är säkert Chi (Y) och ungen var skitsöt :D
Du har så fina niner Sanna! :D Du om någon får mig att ha ett litet lejon ^^ Jag bara älskar den bruna chinchilla bebisen! :D
Kram Johanna
Medarbetare på hermelinkanin och julen.
Besök gärna min hemsida, vinterstigens kaniner
Superfina, gillar rasthagarna ^^
#16 haha, visst har jag fina hagar 

Men rymmer dina lejon inte ur kompostgallerna(utan nät)? Det gör mina, fast jag kanske bara har så fruktansvärt busiga kaniner. Skit fina iallafall, även kaninerna.
Mvh Fatima
Medarbetare på Lejonkaniner.ifokus http://nastansjonskaniner.webs.com
#18 nej, de rymmer inte. Men som du ser har jag 1 Hage med hönsnät runt och de för att kunna ha ungdjur/kaniner som biter andra i den. Jag har 1 till rasthage som inte är med på bilden. Den är gjord i trä och har svetsatnät som små kaninbebisar kan vara i :) (med tak så klart så inget rovdjur tar pluttarna)
#13 självklart dömmer domarna lite skumt ;) Men chilla är en chinchilla :)
Jag gillade också rasthagarna, men förstår inte hur du vågar ha utan tak över.. :P
#21 De hoppar inte över och är bara ute när vi är hemma och på dagtid så rovdjurs risk är minimal :P
#22 Okej :) mina små busar är också bara ute dagtid när vi är hemma. Och ändå har båda lyckats hoppa över kompostgallret öven om vi haft ordentligt fastspännt tak över. 
#23 haha! ja mina försöker inte ens ;) Uteburarna står under vårt köksfönster och man ser dem även från fler rum så vi ser vad de sysslar med
Vad fina kaniner och fint dom har det. Blev kär i bebisen, så gullig!
Välkommen att besöka hemsidan: www.vassarnskaniner.weebly.com 
Sanna! ;)
Var har du köpt Ariel? Liknar en kanin som fanns hos uppfödaren jag köpte 2 av mina förra dvv av. Det var i en a-kull - där en hette just Ariel.
#26 de är invecklat, men vi kan ta de på msn ;)
Ja Chilla är definitvit en chinchilla med den bandningen! ;)
Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.
Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!
#33 min fina bebis chilla :)
Fy sjutton så fina!