Burbygge!
Bolådan består av väggar, tak och en mittplatta. Uppe serveras pellets, vatten och grönsaker, nere finns det hö i en bajslåda (som inte används speciellt mycket, då det är lättare att bajsa ute).
Mamma hjälpte mig att sätta fast taket, fixa på takpapp ooch lägga in en vaxduk i botten på innedelen. Tack till henne!
/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus
Hela buren! Taket närmast med galler går att lyfta av så att man kommer in den vägen, och som sagt så är det lucka på hela baksidan av bolådan. Det vita är plasttak som ligger över större delen av utedelen, de ska slippa bli blöta även om de är ute tycker jag!
De har även en trasig transportbur och ett litet trähus i utedelen att ta skydd i eller hoppa upp på.
Nu är jag klar med bilder, kommentera gärna!! Frågor besvaras bäst jag kan, och om någon är väldigt sugen på en ritning så ska jag nog kunna ordna fram det också!
/Karin
Fanken vad fint! 

Otroligt fint!
Hur många ungar har du kvar? hur gamla är de? :)
Hur mår Nougat?
/ Johanna medarbetare på dvärgkaniner.ifokus
Rest in peace Valkyrie!
#9 Tack!
#10 Tack :) de 4 hanarna är nu 12 veckor. Nougat mår bra, hon är av med bäbismagen, bor själv och bli skitsur om man sätter henne i hagen istället för att låta henne gå lös i trädgården ;)
/Karin
Snyggt :D

Superfint verkligen! :)
Jätte snyggt! Kaninerna stormtrivs säkert!
Välkommen att besöka hemsidan: www.vassarnskaniner.weebly.com 
Tack! Och ja, dom verkar gilla det!
/Karin