Kanin iFokus

Kanin

Etikett: beteende-hälsa-och-skötsel
Läst 571 ggr
ulanea
0

Vad är felet/vad kan ha hänt?

Hejsan!

Först måste jag bara säga att jag inte kom på någon passande rubrik x').. Men till saken:P..

Jag skulle ut och fota Chanelle för ett kort tag sedan, så jag lyfte upp henne och märkte att hennes buk var uppsvälld:o.. Så jag kännde efter och märkte att hennes spenar var svullna.. Det första som faller mig i tanken är att hon är dräktig, men det skulle vara ganska omöjligt, för så vitt jag vet har hon inte ens varit i närheten av en hane under tiden hon har bott hemma hos mig (flyttade från Linnea till mig för ca 1månad sedan). Och skulle det ha hänt något hemma hos Linnea så skulle jag väl märkt det tidigare? Vet någon om det skulle kunna vara något annat (vilket jag HOPPAS då hon redan fått så himla många kullar och skulle tycka så SYND om henne om hon verkligen är dräktig)..

Skulle vara väldigt tacksam så att jag vet om jag ska åka till vetten lr vad jag ska göra!

Mvh / Julia, Linnea och kaninerna:)

Lejonhuvade kaniner och hoppkorsningar--> www.ulanea.weebly.com

Medarbetare på www.lejonkaniner.ifokus.se !

[BonnieL]
0

Antingen är hon väl skendräktig? eller dräktig.

ulanea
0

#1 Hoppas hon är skendräktig? isf:/.. Annars är det synd om henne, o jag skulle inte förstå hur hon kan ha kommit i kontakt med en hane:p

Mvh / Julia, Linnea och kaninerna:)

Lejonhuvade kaniner och hoppkorsningar--> www.ulanea.weebly.com

Medarbetare på www.lejonkaniner.ifokus.se !