kaninungar till salu
Hej! min kanin har fått kaninungar nu!
födda 27 maj 2010 mamman är dvärdärgdur,lejonhuvade,hermelin pappan är dvärdärgdur både föräldrarna är mycket bra hoppare pappan har tävlat i hoppning dom är mycket snälla medföljer härstamningsvis
hämta vid 8 veckor
http://hippiskaniner.zoomin.se
mer infon
kaninungarna kostar 300krst
Vad roligt! Hoppas att du hittar bre hem åt dem!
…men det går inte att komma till din hemsida! 
Tack! oj jag skriv fel hemsidan ska vara http://hipposkaniner.zoomin.se

#3 Fin hemsida! :)
Såg att du skrivit detta på undersidan Att avla kaniner: "Så få man inte para kaniner med släkten och syskonen häller då blir det fel med ungarna kan blir både sjuka"
Detta stämmer inte. Många seriösa uppfödare använder sig av inavel av olika anledningar, men det blir inga missbildningar när det handlar om Avel mellan t.ex dotter + pappa , dvs. nära besläktade kaniner.
okej! Jag har en dvärgdur ,lejonhuvade,hermelin. och så har jag en dvärgdur och en lejonhuvade,hermelin jag avlar ingen inavel eller släkten. jag avlar bara på våren, jag har hoppkaniner.
Satte lite punkter och kommatecken i din text. Tänk på att läsa igenom innan du publicerar. /MajaL, medarbetare
#14 tänk på att göra punkter, dina texter är väldigt ansträngande att läsa.

Kan man få se en bild på kaninungarna. Har funderat på att köpa i sommar:)?

19# Tilda, får du det? :)
Trodde du skulle köpa en frasse?
Fina kaninungar, men korningsaveln är nog inte rätt att diskutera i tråden då detta är en annons.
/ Johanna medarbetare på dvärgkaniner.ifokus
Rest in peace Valkyrie!
Tog bort några inlägg som förhöll sig off topic, starta en ny tråd om ni vill diskutera detta vidare.

Söta:)
Tack #25 Vad menar du #24?
#26 Korsningsavel, avelsmål, Avel med hästar, andra djur samt ställningstagande kring olika avelsmetoder hör inte hemma i denna tråden. Detta är en annons.
#27 det är annons fatta inte för några haka upp sig med inavla,stälken och det är fel avla korsingar de dom haka upp sig på.Jag avlar inte på inavel ,med någon släken det är jobbigt höra om de hela tiden jag vet det om Avel.
#28 Den diskussionen får ni alltså ta över PM eller i en annan tråd.
# 29 jag har inte pratat om inavel eller sådan i stäkten det säger rebiz hon få väl sluta skriv i denna inläget om aveln m,m,
#30 Det är ju det jag menar. =)
okej
# 31 Tack du tagit bort några inlägg om inavel sådan
#33 Varsegod. De var ju OT i denna tråden.
Hur har det gått med ungarna? 
#35 Den där är inte svart, den är black and white.
Vänliga Hälsningar Lina

38# Kaninen är inte viltgrå :) men om du menade vitgrå är det ingen färg =)
/ Johanna medarbetare på dvärgkaniner.ifokus
Rest in peace Valkyrie!
#36 Det heter faktiskt white svart.
#40 Jaha, hade för mig att det stod på kaninfarg.se att den hette black and white. Ledsen. :)
Vänliga Hälsningar Lina
#41 Egentligen så kan man väl säga så också, men det är inte helt rätt.
Så här står det på kaninfärg:**
White svart**
("black & white")
achi_ B_ C_ D_ go_
Skiljer sig från otter svart genom att viltzonerna är helt vita, även nackkilen. Jämförelsebild finns nere bland bilderna. Kallades tidigare 'Black & White'.
Alltså heter det inte så nu, egentligen.
Sluta disskussionen denna inläggen om färg jag vet de den är svart white det gäller inte dena råden
#43: Vill du att jag ska låsa tråden så du kan göra en ny, eller ska jag rensa tråden från inlägg som inte hör hit?
*Låser tråden på TS begäran*