Kanin iFokus

Kanin

Etikett: minneslunden
Läst 1278 ggr
lomsen
0

R.I.P Vallmo, snart 6 veckor!

GråterIdag hade jag alla kaninungarna ur Sofis kull i en Hage med henne och jag visste att det fanns vissa små möjligheter att de skulle kunna tränga sig ut men det verkade ju gå bra, de hade hus och skugga, mycket gräs och vatten och hoppade runt som tokiga. Men senare när min dotter kommit och vi satt inne en stund och pratade och jag bara skulle öppna dörren och kalla på hundarna vad får jag se, Jo Kalle vår mellersta hund kommer med en kanin i munnen jag bara skrek och slängde en stövel på honom och till slut släppte han, men hon var död, säkert chocken att bli jagad och sen fasthållen för hon hade inga bett eller så, Det var en av de madagaskarfärgade honorna…Som tur var ej tingad eller sparas.. Men sorgligt är det, fast helt mitt fel… Fasen man blir så arg på sig själv alltså och ledsen. Så nu finns tre flickor kvar varav 2 tingade och tre hanar! oj nu blev det stora bokstäver men jag är upprörd så jag hoppas ni förlåter det för denna gång. Det var ju så fint väder, första riktiga sommardagen här uppe! Hoppas hon hoppar på de evigt gröna ängarna nu med mina andra saknade djur!Gråter

Ida94
0

Vad tråkigt :(

R.I.P :(

[PinguLikesMusic]
0

Vila i frid :'( Ungefär sådär dog min förra kanin, Dumle <3

Zvintos
0

Vad tråkigt. Rynkar på näsan

Tog dock bort den stora texten, då det blir jobbigt för de med skärmläsare.

Westis
0

Nä…usch vad tråkigt :-(

alwiz
0

R I P :'(

Tarja
0

Fy så trist. :(
Vila i frid Vallmo.

Loverabbits
0

RIP lilla Valmo.:(

Välkommen att besöka hemsidan: www.vassarnskaniner.weebly.com Hjärta

malin--a
0

vila i fridRynkar på näsan

♥

Loverabbits
0

RIP lilla Valmo.:(

Välkommen att besöka hemsidan: www.vassarnskaniner.weebly.com Hjärta

lomsen
0

Tack alla!

Linnet
0

Usch vad tråkigt, här har vi också haft en massa dödsfall bland kaninungarna, men inget man har kunnat påverka, men det är lika trist ändå.

lomsen
0

#11 Ja, visst är det?

Men jag har lyckats få sålt alla utom 5 av 26 stycken! Och det är ju bra iaf!

3 hanar ur kull 3 lev. nu i helgen, och 1 hona o 2 hanar ur kull 4: lejonbland. lev. om 3-4 veckor!