Kanin iFokus

Kanin

Etikett: beteende-hälsa-och-skötsel
Läst 988 ggr
jojjolojj
0

Kraffsar i famnen på en

Har en kanin som är 6 månader. Hon är väldigt surig när man har henne i famnen. Hon gnäller och morrar såfort man klappar henne, och hon gnagar på kläderna hela tiden, sen så "gräver, kraffsar" hon på en samtidigt. Min andra hona gjorde likadant men hon slöt tillslut av sig själv. Men den här verkar aldrig ge upp!

Något tips? man kan göra åt de? :)

Jag håller inte fel eller så utan hon verkar bara vara väldigt arg. De är aldrig en lugn stund att ha henne i famnen :) I buren är hon jättekelig och älskar att bli klappad på, hon lägger sig ner och sträcker ut alla tassar på en gång men är en helt annan kanin i famnen :/

Onslow
0

Lägger ett tassavtryck då jag undrar det samma.

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

FijaahM
0

Tonåren ? Flört

Mvh Fijah! 
Fridamanheij.blogg.se

Johanna-Larsson
0

Skriver för jag har samma problem ;)

Kaninbebisar till salu! Kolla Sweet Teddy för mer info & bilder!

Kolla gärna bloggen, www.thelarsson.blogg.se ~

malin--a
0

När Jocke "gräver" i knät på en behöver han gå på toa…Oskyldig

♥

Onslow
0

Min kanin krafsar och gräver för att sen naffsa i ens arm t.ex. Men ha  slutar så fort man drar upp ärmen för då ska han pussas istället.. :)

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

Kimji
0

Jag hade en kanin förut som var sån och det gick aldrig över. Hon var helt enkelt en sån kanin som inte tyckte om att bli hanterad. Ju mer jag hanterade henne ju argare blev hon. Så tillslut accepterade jag bara hennes önskemål och lät henne vara ifred med sin kaninkompis. Då blev hon mycket gladare.

jojjolojj
0

#6 ah hon kanske är just en 'sån' :) lite tråkigt bara :/ för det är hon och 2 st till jag har att välja mellan att ha kvar, och vill så gärna ha henne men dom andra är så mycket goare, därför vill jag försöka få bort dehär :) skulle bli mycket lättare :) hon är så söööt Skäms