Lite nytt till våran hona
Om du inte vill ha kiss på golvet kan du ju lägga en vaxduk under :)
Väldigt fin låda ;)
Kaninbebisar till salu! Kolla Sweet Teddy för mer info & bilder!
Kolla gärna bloggen, www.thelarsson.blogg.se ~
Bra idee. Ska se om jag kan rota fram frugans vaxduk.hmm det enkla är även det bästa : ) ungarnas leklåda o frugans duk. Har hennes matta nu :p haha

Avis på er som kan ha kompostgaller bara sådär. Min hona hoppar över vilka höjder som helst. Måste ha tak på allt :-(.
# 4 Det är du inte ensam om, jag har 4 st utbrytardrottningar!
Jag föder främst upp vädurskorsningar med inriktnng på hoppning, men även lite dvärgvädurs kullar i normalpälsat, lejonhuvat och rexpälsat.
Har för tillfället två vuxna dvärgvädurs honor till salu, en rexpälsad och en normalpälsad.
För bilder/information:Blabarskaniner.weebly.com
Så fint! ^^
Jättefint!
#4 Haha, jag har själv en tjej som redan vid 2,5 månaders ålder skuttade över kompostgallret.. du är inte ensam! ^^

# 4 och 5 Samma sak med min hane :(
Vad heter lådan från IKEA? Jag tänkta att lilla lata jag skulle slippa spika ihop ännu ent till x)
#4 Går ju fixa tak med kompostgaller också :)

#9 Jag gjorde en trekantsbur av kompostgaller :) Är riktigt nöjd med min hjärna x) *host*
Lådan heter "apa" på ikea måtten 70x26x35 bxhxd. Yttermått kanske inte idealiskt för större kanin som bodel för dräktig hona. Men bättre än inget just en. O hon är ändå inte dräktig. Men ett krypin är ju det måste. Sen har hon väl inte fattat än att man kan hoppa över om hon desutom står på lådan. Hehe. Men dröjer kanske inte länge förän hanen i buren brevid kallar.

Okeej :)
# 11 Har du gjort hål i lådan eller nåt då?
Jag föder främst upp vädurskorsningar med inriktnng på hoppning, men även lite dvärgvädurs kullar i normalpälsat, lejonhuvat och rexpälsat.
Har för tillfället två vuxna dvärgvädurs honor till salu, en rexpälsad och en normalpälsad.
ja kortsidan gjorde jag hål i, vilken sidan som passar bäst helt enkelt. :)
# 14 Okej, hur stort gjorde du hålet?
Är nämnligen intresserad att köpa en sådan och ställa in i rasthagen :P
http://www.ifokus.se/ShowUserFile.aspx?BinaryId=c5c7bdaf-b352-4f5e-8e1c-dd0a5a5f718f
halva kortsidan. Det är en tunn spånaktig skiva med träram runt så den sitter ihop. Inte jättebra mot väta dvs. men det kan ju målas/lackas med kallasfalt eller dyrligt, men jag har inte gjort det eftersom jag inte har den ute mer än under tak på altanen.
# 16 Okej, tack för bilden :) Ungefär hur stort är måttet?
Hade tänkt att måla in den i någon oljefärg som pappa hade som skyddade mot väta och funkt ;)
Trivs hon i den nya buren ? :)
Kaninbebisar till salu! Kolla Sweet Teddy för mer info & bilder!
Kolla gärna bloggen, www.thelarsson.blogg.se ~
hon trivs riktig bra :)