Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 1016 ggr
duumle
0

Veckans fråga, vecka 26

Dags för veckans fråga igen :)

Vad föredrar ni, ute eller innekanin?

Glad

malin--a
0

Utekanin! :) Jag är allergisk sååå ;)

julia-saga
0

Utekanin helt klart :))

alwiz
0

Ute ;) men inne kan oxå vara mysigt, men som sagt föredrar jag utekanin.

pigelina
0

hmm.. skulle väldigt gärna haft kaninstall till mina, eller ifl ha en inne på rummet(A)

Men gillar att ha utekaniner oxå och det luktar inte något, fast kylan på vintren gillar jag inte, nog den årstiden jag hällst vill ha inne kanin;)

Men säjer endå utekanin då alla mina bor ute:P

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

Tarja
0

Innekanin. =)

[alice95]
0

Ute, för min pappa är allergisk :/  men vill ha inne ;)

lillaisa
0

Ute, även om det hade varit supermysigt att ha en inne:)

/Isa

gickan87
0

Inne, supermysigt att sätta sig i sängen/soffan med en pälsbol utan att behöva ha tjocka vinterkläder t.ex.

MVH Erika :)

flikkan
0

Utekanin (:

ulanea
0

Kan inte riktigt välja^^.. Räknas kanin i stall som ute/inne kanin:o? Känner mig INTE säker att kaninen har det så bra när den bor ute dygnet runt, så det tycker jag är lite scary, föredrar stallx'D.. Hahah:P.. Lite jobbigt att ha de på rummet då det blir så stökigt, men helt underbart att kunna ta upp o mysa med de hela tiden:)<3

Mvh / Julia, Linnea och kaninerna:)

Lejonhuvade kaniner och hoppkorsningar--> www.ulanea.weebly.com

Medarbetare på www.lejonkaniner.ifokus.se !

emms
0

Innekanin :) Finns både fördelar och nackdelar, men jag tycker att man kommer närmare sin kanin och det är bättre än alla nackdelar :)

Man får städa mer men även mysa mer :D

Emma

conejos
0

utekanin!

Dock att dom får vara inne nånstans på vintern

//sofie,medarbetare på hermelinkanin.ifokus

www.sofieskaniner.weebly.com

www.tallstigenkaniner.blogg.se

Nickel
0

Det är ju mysigare att ha dom inne, men jag tkr det är bättre att ha dom ute. :) Luktar inget då ^^

malinroth
0

Föredrar inne men kan tyvärr inte ha det längre då min sambo är allergisk. På sommarn spelar det inte så stor roll egentligen då är jag gärna ute så mycket som möjligt men på vintern tycker jag det är mycket m,ysigare att ha inne, då kan de ju vara med i vardagen på ett annat sätt, när man ser tv, städar sitter vid datorn och allt sånt :) Min kanin bor på våran inglasade balkong så det är rätt skönt att det inte är nå snö på vintern där ute iaf men det blir ju kallt.

Rebiz
0

Garagekanin ftw x)

Sirocco
0

Jag har en utekanin, men jag tror att han skulle må bättre om han får komma in till mitt rum då han får lite mer sällskap än vad han får ute på balkongen. Vi kanske ska ta in honom till september då vi flyttar men jag har en fråga:

Luktar det mycket/äckligt om en innekanin??

Kramar / Julia (=

emms
0

#16 Inte om man städar lådan varje dag litegrann :)

Emma

Sirocco
0

#17 jag funderar på att köpa en sån där hörn-toalett som man kan tömma varje dag! Men har man strö i den eller vilket innehåll lägger man i den och hur lär man kaninen att använda den för sina behov??

Kramar / Julia (=

emms
0

#17 Själv tycker jag inte om hörntoaletterna. Finns små fyrkantiga katttoaletter som jag tycker är jättebra :)

Ströet Toa-Lätt har många i sina lådor, suger upp mycket bättre än sågspån :) Har ju mina ute och har torv till dom, är nog inte så bra inne då det ser ut som jord ;)

För att lära kaninen så lägger man in allt kiss och bajs i toan. Väljer kaninen själv ett hörn att kissa i så sätt toan där :)

Emma

Sirocco
0

#19 Hur stora är dem fyrkantiga da??

Kan man hittta Ströet Toa-Lätt i en vanlig mataffär??

Vilket material förradrar du att jag ska ha i buren om det finns ett bättre än spån och inte torv! det ska vara fräscht och fint och bra

Kramar / Julia (=

emms
0

#20 Inte så stora ;)

Japp det finns i dom flesta affärerna :)

Tycker spån med halm eller matta är bra :)

Emma

[Agneslundin]
0

utekanin, men vill ha innekanin för det verkar såå mysigt :)

nellachilli
0

Ute tror jag.. men har min nya lilla kaninunge inne och det är supermysigt också:)

bellamollylovee
0

Utekanin :)

Kram Emma - medarbetare på Bloggande Ifokus.

Fotoryttarnas.se

Johanna-Larsson
0

Jag tycker mest om att ha utekanin på sommarn, och innekanin på vintern :) Jobbigt att plumsa i all snö, och kylan Oskyldig

Har en utekanin nu, som är ute året om, får inte ha kanin inne för pappa ;)

Kaninbebisar till salu! Kolla Sweet Teddy för mer info & bilder!

Kolla gärna bloggen, www.thelarsson.blogg.se ~