Kanin iFokus

Kanin

Etikett: allmänt
Läst 612 ggr
FijaahM
0

Bilder på mina niner :)

Här kommer lite bilder från idag på mina bebisar Skrattande

Lite info om dom..
Teddy:
Kön: Hane
Ras: Lejonhuvad/Dvv
Färg: Japanskfärgad gul/svart
År: 1år
Personlighet; Teddy kan vara lite surskallig i buren (om jag inte luktar kaninhona, haha.. då ska han lukta och mysa hela tidenFlört) Han är förövrigt ganska snäll, han bits inte eller så. Så långe man är lugn med honom är han oftast det med. Han går på pottan, ett stort plus!!!

**Mimmi:
**Kön: Hona
Ras: Dvärgvädur
Färg: White blå
År: hmm.. snarare månad Flört Hon är väl snart tre månader tror jag.
Personliget; Ända sen dagen hon kom hit till mig (för ca tre veckor sedan) så har hon varit hur snäll som helst. Så fort man kommer in till mitt rum så kommer hon fram till gallret och kollar vad jag gör. Hon bits inte, hon är hur gosig som helst, hon älskar att få vara med mig, så fort jag kommer nära buren blir hon jätteglad och kommer fram och sträcker sig efter mig. Mimmi går för det mesta på pottan och gör sina behov Flört Hon är verkligen underbar!!

**Pippi:
**Kön: Hona
Ras: Jag antar att hon är lejonhuvad/dvv och något mer kanske.
Färg: brun zobel?
År: Jag tror hon är max ett år gammal.
Personlighet: Pippi (som hon nu heter) hon är väldigt tam, lugn och försiktig. Jag gillar henne verkligen, hon är super trevlig kanin! Hon verkar trvias jättebra här Glad
Idag klippte jag hennes klor, helt okej tills jag såg att "tummklon" den var nästan som en cirkel, alltså jag menar dom som ägde henne innan måste ha glömt att klippa dom klorna eftersom dom var väldigtväldigt långa, usch.. Men men !

Kommentera inte förns jag säger till, tack Skrattande
Mvh Frida

Mvh Fijah! 
Fridamanheij.blogg.se

FijaahM
0

GladMen kul att jag kan lägga upp bilderna på kif också.. ahhhhh.. aja får väl lägga upp dom någon annan gång då Obestämd *suck*

Om ni har någon kommentar om det jag skrev så får ni gärna kommentera nu, hehe.
Mvh Frida

Mvh Fijah! 
Fridamanheij.blogg.se