Kanin iFokus

Kanin

Etikett: bur-och-aktivering
Läst 1513 ggr
Kassy
0

Bolåda för dräktig hona

Hittade inte tråden så skriver en ny här; Kan man ha en vanlig bolåda på ca 70 x 50 x 30 till en dvv hona som ska få kull eller måste man ha en speciell bolåda fäör det?

Jag föder främst upp vädurskorsningar med inriktnng på hoppning, men även lite dvärgvädurs kullar i normalpälsat, lejonhuvat och rexpälsat.

Har för tillfället två vuxna dvärgvädurs honor till salu, en rexpälsad och en normalpälsad.

För bilder/information:Blabarskaniner.weebly.com

DEMNJA
0

Jag vet inte vad du menar med vanlig bolåda? Menar du ett hus? Jag vill gärna ha botten på min bolåda samt en kant framtill för att minska risken för att ungar följer med mamman ur boet när de diar. Tycker också bäst om de som är öppna framtill, inte bara en liten ingång. Har man bara en liten ingång bör locket gå att öppna så att man kan kolla till ungarna i boet.

Att bygga en bolåda kan du läsa :)

Hälsningar Anna

Medarbetare på Jättekanin ifokus

Rosågårdens kaniner

Kassy
0

# 1 Det är en bolåda med en liten kant vid öppningen och botten & taket går att lyfta. Glad

Jag föder främst upp vädurskorsningar med inriktnng på hoppning, men även lite dvärgvädurs kullar i normalpälsat, lejonhuvat och rexpälsat.

Har för tillfället två vuxna dvärgvädurs honor till salu, en rexpälsad och en normalpälsad.

DEMNJA
0

Låter ju alldeles utmärkt då :)

Hälsningar Anna

Medarbetare på Jättekanin ifokus

Rosågårdens kaniner

Kassy
0

# 3 Okej, tack ;)

Rexkanin
0

#4 Var hittade du den bolådan? Affär eller? :)

//Johanna - Medarbetare på Rexkanin.iFokus

GUDÖ'S KANINER - gudoskaniner.weebly.com

Kassy
0

Den är byggd av förra ägaren Glad

Rexkanin
0

Ahaaa! Okeej :)

//Johanna - Medarbetare på Rexkanin.iFokus

GUDÖ'S KANINER - gudoskaniner.weebly.com