Kanin iFokus

Kanin

Etikett: utanför-ämnet-ot
Läst 321 ggr
KajsaM
0

Har du åkt/kört skoter?

Har du åkt/kört skoter någon gång? :)

Matilda_91
0

Japp, har åkt men tycker inte det är särskilt kul ;)

KajsaM
0

Matilda, det är ju det bästa som finns! Att blåsa upp för fjället Flört

Jojsan
0

de e superkul! :D att tolka baki är också skoj men roligast är nog att köra…. tror ja… :P

Hopi
0

Har inte kört själv, bara suttit bakpå.. Inte så där jättekul precis.. Är nog roligare om man kör själv kan jag tro! =)

Däremot har jag kört motorcykel själv! SkrattandeDET var roligt!!! DET är roligt även att sitta bakpå!!! Wow säger jag bara! Det är så mysigt, man känner dofter, kommer nära naturen på nåt vis. Det går inte att beskriva vad det är härligt att åka motorcykel!! Men nu gällde det ju snöskotrar.. ursäkta Kajsa_… ;)

KajsaM
0

#3 Ja tolka är skoj ;)

#4 Jag har åkt motorcykel, jätteskoj :)

Fast cross,4-hjuling och skoter är bäst :)

Hopi
0

Kajsa: Har du kört cross? Det skulle jag aldrig våga! Mina bröder kör det.. Bil, motorcykel, moped o cykel är vad jag kört själv. ;) Jo, och motorbåt. =)

KajsaM
0

Annelie jag Kör cross ;) Självklart våran stora pärla till båt på sommaren :)

Hopi
0

Tuff du är Kajsa!!! =) Tävlar du oxå med crossen?

amand
0

Jag har aldrig kört skoter, hade varit kul att testa! Men cross har jag åkt många gånger, det är huuur roligt som helst!! :D

KajsaM
0

#8 Nej, jag tävlar inte med min pärla ;)

#9 Ja, det borde du pröva :D

Eriiika
0

jag bara äääääälskar att köra det mesta med motor:P vi har tre skotrar för tillfället:) har egen moppe och brukar köra bil ibland:P bara så kul det mesta som går fort:P

KajsaM
0

Vi har 5 skotrar, 2 4-hjulingar, 1 cross, 1 båt, 4 bilar  :)

Eriiika
0

vi har också fyrhjuling:P en båt och 2 bilar för tillfället… nyss tre:P vill också ha cross!!! vad har du för cross btw?

KajsaM
0

#13 Menar du mig?

myriis
0

Fyr hjuling och minimoppe är roligast xD Har en egen minimoppe som går i 70km/h. Men får inte köra fortare än 50. xD

KajsaM
0

Haha ;)

Eriiika
0

joo jag menar dig kajsa:P haha… min moppe går 80=)

KajsaM
0

Min cross heter Super tom!

Frida-L
0

Jag har kört en gång när jag var mindre, men det var en liten skoter…