Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 1130 ggr
duumle
0

Veckans fråga, vecka 25

Tänkte att vi skulle börja med veckans fråga, har inte sett det här Glad Ny fråga varje söndag Skrattande

Okej.. veckans fråga:

Om du vann 30 000 kronor och bara fick lägga pengarna på din kanin/dina kaniner vad skulle du köpa då? Guld i mun

By the way, tycker ni att jag ska forsätta med det här? Cool

//Duumle Glad

Onslow
0

Skulle köpa fina hinder typ (aa')

Och ja, fortsätt, det blir kuuuligt ^^

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

duumle
0

#1 Bra då fortsätter jag Skrattande

Fralice
0

Jag skulle köpa lyxiga burar,super nyttig pellets i flera säckar,fina koppel med selar,hinder och ny inredning i buren. Rolig rasthage!

fripe
0

Om jag skulle vinna 30 000 kr till mina kaniner/kanin skulle jag köpa en stor härlig bur. Dom skulle ha en inne bur i buren där dom kan hoppa ut och in och en jätte stor Hage där dom kan få skutta omkring. Kanske lite leksaker mat och lite hö. En ny transport för nöjes skull:) En som är lite större.  Nya koppel borstar och klo klippare.

Mat kommer ju alltid behövas inhandlas så jag hade ju sparat lite till mat och hö. Resten hade jag sparat tills någonting annat behövs handlas till mina kaniner:)

fripe
0

Ja jag håller med #3 massor med hinder!!!:)

duumle
0

Vad bra svar alla har :D

LMTninis
0

jag skulle köpa hinder , selar och nån riktigt bamse stor lyxig utebur med flera våningar xP

♥ Hälsningar Evelina & Finaste kaninerna ♥

~ Blogg: Laoop.tk
~ Hemsida: Laoop.weebly.com

pigelina
0

skulle köpt en bod och byggt massa burar, sen köpt nya snygga hinder mm:)

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

conejos
0

Skulle köpa sjukt stora och fina burar + hinder på libra artic och massa godis till dom.

//sofie,medarbetare på hermelinkanin.ifokus

www.sofieskaniner.weebly.com

www.tallstigenkaniner.blogg.se

[Nalle-]
0

Skulle köpt kaninhinder, sele, koppel och en stooor fin bur! Dessutom en stor rasthage. Och flera säckar pellets ;)
Resten skulle jag lägga undan till ev. veterinärvård och liknande ^^

Qepta
0

Jag skulle kastrera alla kaniner som inte ingår i min Avel, köpa material till enorma fina burar osv.

// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se

hugoochip
0

Jag skulle byta ut alla burarna mot nya stoora lyxiga.Köpa massor av kompostgaller att göra fler och större rasthagar av. Sen skulle jag köpa nya selar och linor till varje kanin, kanske några var;) Jag skulle köpa alla hinder jag någonsin viljat ha från Libra. Och kanske anställa en kaninskötare som städade alla burana! Sen skulle jag köpa ett 20-tal med spånbalar, läralltid behövas;) Om det nu skulle bli något över( tvivlar på det;D) så skulle det sparas till veterinär och liknande:)

Sweetienin
0

jag skulle byggt massa stora luftiga burar och många stora härliga rasthagar. Burarna skulle vara jättecoolt inredda med massa roligt för kaninerna! Sen skulle jag köpa massa frön och göra värsta trädgårdslandet med allt kaniner kan äta. :P

Kram Johanna

Medarbetare på hermelinkanin och julen.
Besök gärna min hemsida, vinterstigens kaniner

duumle
0

Vad kul att så många redan svarat :)

LucyLove
0

Jag skulle köpa massa hinder, selar och nya burar som är jättestora och inredda med allt kaniner älskar!! Jag skulle köpt massa av nyttigt pellets och hö! En jättestor utehage med massa leksaker i, ett stort trädgårdsland med massa gott som et är stängsel runtom där dom kan få springa fritt.
Vaccinerat alla kaniner för alla farliga sjukdomar och köpt några stora lyxiga transportburar. Sparat lite till veterinär, sommarvakt osv. :)

emms
0

Jag skulle köpt en kaninbod och fixa fina burar och hagar. :)

Emma

Emma-lundqv
0

Jag skulle riva vårat kaninhus och bygga ett nytt supermodernt ;)

Kristall
0

Hmm… Jag skulle nog ha köpt en massa nät + stolpar och inhägnat vår trädgård så de skulle kunna springa fritt utan att jag måste gå efter dem hela tiden ;)

Och byggt rovdjurssäkra hagar med nät nergrävt i marken och starkt nät/galler som vägg & trätak, så de kunde gå ute dygnet runt.

Eventuellt hade jag kastrerat båda (något som jag iofs redan nu funderar på).

Sen hade jag nog köpt en massa torv-, hö- och halmbalar.

Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson

Besök gärna min blogg :)

malin--a
0

Skulle köpt alla (onödiga) saker jag inte har råd just nu, och sparat en hel del till veterinärsavgifter, alltså lagt undan dom. Massa nya burar skulle de blitt, mer kompostgaller, libra hinder, selar, koppel, och alla möjliga tillbehör ;)