(s) L:a tyska vädursungar
Ja, nu är det endast 3 ungar som går att tinga! Här kommer lite info om dom:
Födda: 9 Maj 2010
Ras: Lilla tysk vädur
Leveransklara: 4 Juli
Färger: Viltgul och viltgul mantlade
Märkta: Ja, med ring
Kön: 1.2
Mamma: Bladet, viltgul - 91.5 p
Pappa: Lingongårdens Ville, viltgul mantel - 93.5 p
De finns i Uppsala, men transport brukar alltid lösa sig! Tex så ska jag till Örebro 10 juli, och kan ta med ungar
Mejla eller PM:a för mer information. Min mailadress är: gustafsson-95@hotmail.com
Hemsida: www.dragongarden.tk
Först ut har vi Dragongårdens Telpa.
Hon är en viltgul tjej och är mycket lugn och snäll att hålla på med! Telpa är på isländska och betyder Lilla Gumman.
Hur stor blir en lilla tysk vädur? Vart kan jag hitta information om rasen? :)
Vänliga Hälsningar Lina
Justdet, glömde skriva pris 
350 kr kommer de att kosta!
Åh gud.. först holländarbebisar och nu lilla tysk vädur. Hahahah, bebissjuk här! (a) lycka till att hitta hem :)
#3 De väger runt 3.5 kg som vuxna! :) Det finns nog bra sidor om du söker på rasen på google 
#5 Dom är UNDERBARA! Tack tack! :)
Åh, grymt söta! 
#6 Synd :( Får bara ha dvärg för föräldrarna. Annars hade jag klart varit intresserad!
Vänliga Hälsningar Lina
De är så himla söta!<3
Putt för dom söta!

Hade du inte kunnat få kullen 4 månader tidigare? ^^
Letade som en galning efter en L:a tysk då men hittade ingen. Så det blev en dvv istället. Men vill så gärna ha en L:a tysk.
Kommer du får fler kullar i år eller nästa?
MVH Erika :)
#12 Hahaha!
Tyvär, så ska jag inte ta fler l:a tysk kullar. :)

#13 tråkigt :( annars var det lagom långt till dig. Är ju inte så många i "vårat" område som förder upp l:a tysk.
Man kanske skulle höra med mor och far här hemma… 
#14 Precis! Dom jag känner till föder upp i Norrland. ;) Ja, det tycker jag du ska göra! 

"15 skickar pm till dig så vi inte förstör din tråd ^^
Putt för dom :)
putt
puttputt
putt
Söker faktiskt en lilla tysk vädur men får inte köpa fören i höst…Har ni tänkt ta någon mer kull i år eller blir nästa kull nästa år? =)
#25 Nej Tyvär! Mamman ska ev säljas, blir inga fler kullar. :)
#26 okej…Vad synd…Men ska ni fortsätta med L:a tysk vädur eller byta ras?
#27 Nej, jag tog bara en kull l:a tysk. Det var ett försök att få fram mammans snygga färg och pappans fina, maffiga huvud. Och det lyckades relativt bra! =)
#28 okej =) men en sista fråga: vad kommer nästa kull (om det blir nån mer) vara för ras?
#29 Jag har två rexkullar på G, som ska komma om en vecka :)
En kull med bara castor, där pappan är svensk champ. på 95.5 p och mamman 94.5 p
Den andra är mamman svart dalmatiner och pappan blå men bär på både svart och blå dalmatiner :)
#30 okej,jag är lite intresserad men jag hör av mej sen när kullen blivit några veckor (:
#31 Javisst! :) Gå gärna in på hemsidan och kolla runt lite!
www.dragongarden.tk