Kanin iFokus

Kanin

Etikettbilder
Läst 416 ggr
Talismana
0

Min konstiga kanin XD

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min kanin Boy har hittat ett nytt exlusivt ställe att sitta på, min dator väska. XD Och sen är det ju alltid bra att skutta och bita mig i fötterna ?! Kolla in bilden X)
Jag vet, konstig kanin men det har han väl fått av mig (fast jag är en männsika)
Mvh Erica

Talismana
0

Ps. Han har inte röda ögon, bara på bilden :P

Jojsan
0

hehe va söt! :D

:P

Talismana
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hehe, han är lite söt han ;)

Linus_sotis
0

gud vad gullig han e!

Tina-A
0

Hehehe, vilken knäppgök ;) Vad roligt

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Talismana
0

Taack =)

Talismana
0

Aaah, han har ju tyvärr ingen låda i buren han kan sitta på, så då utnyttjar han mina fötter och datorväskan :P

KajsaM
0

Thihi vilken busig gullis ;)

myriis
0

Bara en liten påminnelse: Tror det är lag på att alla kaniner ska ha hus/sitthylla i sin bur =)

bRat-Bags
0

#9 Bra att veta! hehe :D *novis*

Hopi
0

Vad söt han är Boy!!! =) Mer än lite!!!! Flört

Talismana
0

#9 - Jag tror nog att jag har hört det förut.. Hmm… Men jag vet inte riktigt om jag ska skaffa det? för han kommer ju inte få plats känns det som Hemlis

Noa-Nisse
0

Va fin din Boy är ser JÄTTE mysig ut! hahah det känns konstigt att kolla på foto på honom när han är så lik min kanin! =)

jag har inte heller en hylla i min bur till skalman. bara ett hus, men det kan han inte hoppa upp på endå. men den buren jag ska bygga till sommaren ska det innehålla både hylla att hoppa upp på och hus att hoppa upp på.!

Medarbetare på Hundar.ifokus

Talismana
0

Ah, förut när jag hade ett litet hus så nuddade han ju nästan taket med huvudet.. :S Vill ju inte att buren ska bli mindre än vad den redan är :P fast han är nästan alltid ute i mitt rum när jag är hemma, men så fort jag itne är hemma lr är borta ett längre tag i ett annat rum så sticker han in i sin bur och sitter där tills jag kmr hem ;)