(SökesattLånas) Lejonhuvad kanin hane
Vill låna en hane till att para min ena hona med, skulle vara kul om hanen var isabella, blå, gul(med blåanlag) eller vit blåögd. men spelar ingen roll igentligen,
Men vill hällst inte ha japantecknat och svart i kullen,
hanen ska finnas i Göteborgsområdet, ha korta öron och bra och fin man(dubbelmanad)
Ska para nu till hälgen hälst, och vill gärna prova en ny hane till henne en den jag hade förra gångngen.
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus
Putt!:)
// Hanna
Har ju Dagis :p
Hur ser han ut nu?
Menar manen mm:P
Vilka färger har hans föräldrar?
// Hanna
#4 hur är han i temperamentet?:)
Sicken sötnos han är
// Hanna
#5 ja han är min sötaste teddybjörn kan jag säga! <3
Mot andra kaniner och i buren är han aggresiv (alltså han vill visa att han bestämmer och att det är hans revir, i sin bur och mot han kaniner :P) Detta är tonårsbettende då eftersom han är 1år nu, och han har blivit bättre sen jag fick han :)
I famnen är han underbar! :D Sätter man honom i soffan och sig själv isoffan så hoppar han direkt upp i knät och vil sitta där o inte i soffan xP Han brukar alltid sälla sig på 2ben med framtassarna på ens axel och lukta en i anskitet x) och slickas som en galning :P! drf tycker jag det är konstigt att han är så i sitt revir och mot andra djur,
Han går o lufta på ALLA sätt kan jag säga :P han bara hänger med :P ligga på rygg,bli borstad, klippa klor m.m. funkar utmärkt! :D
Han har blivit pappa 2 gånger innan med Lindhult´s Embla. Nu den (9 juni) fick dom vad jag tror 6 st ungar alla lever o är krya :D!
#6 vad kostar att låna honom?
// Hanna
#7 så mycket som du kommer ta för en unge :) du tar väll 400kr? om jag inte sett fel :P
#8 tar 250-300 för wienertecknade:) tar 400 för sånna med stam;)
vad har hans föräldrar för färger?
// Hanna
jag har en hane med wienertecknad som är "isabella" med blå ögon. finns 6 mil söder om Göteborg. utanför varberg. bilder kan mailas. Kontakta mig på brantas@live.se om du är intressead. Han har underbart temperament. Fick en fin kull efter honom med ungar som blev fint lurviga!
okej 350kr som jag tar då :D! det blir super hans föreldrar:
Mor: havanna mormor: gul wiener morfar: havanna
Pappa: havanna Farmor: egern wiener Farfar; gulwiener
hans syskon blev; kanel havannawiener och havanna :)