Min kanin är bara för söt ^^ hur är era?
Haha min kanin är bara för gullig xD Han är en holländsk kanin född 1 februari i år ca 4 månader. Han har så mycket roliga saker för sig xD han hoppar upp i sängen och soffan när jag sitter där gör att jag ska klappa honom han lägger ber huvudet på min arm när jag klappar honom på huvudet. Han slickas nästan hela tiden. och springer omkring och gör lyckoskutt :)Tyvärr har han massa dumheter för sig också xD han biter på mitt hår, mina böcker osv… Han bet även sönder min datorsladd det var ioförsig ingen fara då han bet på den smala delen med lite el, endå en livrädd matte!! Jag har kaninsäkrat mitt rum, lådor under soffan så han inte kommer in osv :)
Jag undrar va era kaniner hittar på gör kul xD och villka dumheter de gör.
Och precis efter jag skrev dethär la han sig på sidan och slicka på fötterna i soffan där jag sitter :)
Haha , vilken buse :)
Knut har två våningar på sin bur så nu den senaste tiden har han börjat göra så att om jag öppnar uppe hoppar han ner och öppnar jag där så hoppar han upp igen osv, så kan han hålla på länge. Men han verkar göra det för att han tycker det är roligt eller nåt och inte för att komma undan för om jag inte öppnar där nere då han hoppat ner utan står kvar vid luckan på övervåningen kommer kan upp efter en liten stund och kommer fram till mig och vill vara social :P Så ibland busar vi lite först och ibland får han komma fram utan bus ;)
När Alf (mobba inte han för hans namn) ska in så gör han volter runt händerna för att retas och kissar på mig.
Glader hoppar över mina knän och in i buren (hoppar ca 70cm upp).
Sven (även han har ett speciellt namn;) han hette redan Svdn så Alf är döpt till Alf för att mina grannar heter Sven och Alf^^) snor kakor på tävlingar x) han snodde en hel kanelsnäcka från min kanins uppfödare:P
Suffi är världens matvrak! När hennes ena uppfödare skulle ge henne en banan så kunde hon inte vänta med att äta den utan när hon hade dragit ner ena sidan av skalet så började hon tugga på det:P
Tosca hoppar på fotbollar och spelar fotboll. Målet är en liten kruka som finns i hagen^^ hennes mamma var en höjdare på fotboll;)
Mina bebisar är väll inte speciellt roliga. Det roligaste de gjort är att de har hoppat upp och satt sig fast i gallert:P där satt de tills man tog ner de.
Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/
#2 #3 haha skrattar ihjäl mig när jag läser xD En annan grej han gör är att han typ älskar att bita på knappar till typ tv:en och telefonen xD han har tagit en stor tugga på en av knapparna på tvkontrollen xD sen när han sitter i soffan och börja bita i den och vara dryg tar jag ner honom, då hoppar han upp igen xD de kan han göra ett tag :P
Och nu efter ha bitit i sin transportbur ett tag läger han sig och stäcker ut benen brevid mig :) - klappa mig matte