Cliopatra har boat:'D!
Hej!
Gud, imorse vaknade jag och såg något jag gått och väntat på:D!
Cliopatra hade börjat boa:'D! Hon är inne på dag 19 så det är ju ett tag kvar tills ungarna kommer komma men det känndes så skönt:D!
Skulle tagit bilder, men kameran är borta (oups) och sladden med (he) x').. Men nu när jag kom hem hade hon även ryckt av hår:'D!
När tror ni de kommer och hur många tror ni det blir:D?
Själv tror jag att de kommer dag 29 och att det blir 5st^^! Fast har ju ingen aningx'D
Mvh / Julia, Linnea och kaninerna:)
Lejonhuvade kaniner och hoppkorsningar--> www.ulanea.weebly.com
Medarbetare på www.lejonkaniner.ifokus.se !
du kan ju inte vara säker att det blir ungar ennu, hon kan ju vara skendräktig?, men annars kommer ungarna på dag 30 och det blir 6 st,
och så gissar jag på att det blir 4 zobelblåa och 2 ryssar(cliopatra är zobelblå ryss va?)
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

#1 Jao, den risken finns ju ända tills de kommer tyvärr, men har kännt små klumpar på hennes mage, precis som med andra kullen:)! Fast, man kan ju aldrig vara riktigt säker:P..
Yes, hon är zobelblå ryss, eller iaf blå ryss:)

Har ändrat mig (a) tror fortfarande de kommer på dag 29, men tror det blir 4;a under:).. 1 rysstecknad hane, 2 zobel blå hanar och 1 zobel blå hona:)

Någon som vill gissa:D?

Har hon redan börjat boa med päls så är det ju väldigt tidigt, mina gör det sällan förrän samma dag dom föder.
#5 Det gör mina också. ;)
Har en hona som blivit skendräktig? en gång tidigare, hon är parad igen, hon bygger med päls nu och har två veckor kvar. Så jag skulle inte hoppas så mycket 

0Nej, hon gjorde ju så förra gången och blev ju ärligt lite rädd när hon gjorde det, men vill ju heller inte sluta hoppas:)! Dock har hon alla psymtom på dräktighet, men man kan ju aldrig vara riktigt säker:/..