Befruktning=krafsa i hörnen?
Jaja, konstig rubrik. 
Båda mina BJ honor har ju gått omväxlande med hanen i en månad nu, och den senaste veckan har de börja bete sig lite konstigt. Jag har ännu inte sett någon PARNING men jag tror nog att det har blivit av ändå.
Flora har förra veckan, som jag skrev förr, sprungit omkring nåt dygn med hö i munnen, men hon har lugnat sig nu. Dock har nu båda honorna den senaste veckan börjat krafsa mycket i halmen i sina burar, och de biter sönder stråna till småbitar. De skottar liksom in ströet från väggarna in mot mitten och de gräver även i kisshörnorna. Visst brukar ett sånt udda beteende betyda att befruktning skett? Åtminstone har jag läst det nånstans…..

Jag har också läst det.. Hoppas att det blir småttingar ;)

Så gjorde Olivia innan hon fick sina ungar ;o)
Å min ena jätte gör så just nu ;o)

Dessutom, Suzzie, så tycker jag att den blå Vira ser lite rund ut om magen nu. Håll tummarna!!

Jag har två honor tillsammans. Min ena hona betersig oxå konstigt (Tussilago). Hon boar och har hlalm i munnen och är ovanligt tjurig. Jag vet inte riktigt vad det är med henne. Nån som vet?? Det är ju likt det Iram sa!
mimmi.k: Hon är skendräktig?, dvs hon TROR att hon ska ha ungar. =)

hehe, stackarn som tror hon ska bli mamma ;D

aaaa…. men hon tror typ att hon är mamma till bella! hehe för gulligt!

Iram, självklart håller jag tummarna att Vira har nå smått i magen!! HOPPAS, HOPPAS, HOPPAS!!