Idag hämtar vi en kaninunge!
En liten svart/grå lejonhuvad kaninunge kommer hem till oss idag, ska bli jättespännande!
Behöver dock lite NAMNFÖRSLAG till lilla killen, helst lite ovanligt och tufft! 
Så har ni några förslag så skriv dom gärna, och bilder kommer självklart senare idag när han har kommit!
Vad kul för er! :)
Namnförslag: Mango, Kiwi, Rally, Taxi .. kommer inte på mer för tillfället haha!
Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.
Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

Så roligt, hoppas ni trivs tillsammans.
NAMNFÖRSLAG blir enklare när man ser kaninen, tycker jag, så jag väntar till man får se bild på sötnosen. 
Jaha, du är alltså Denise som fött upp min Fabbe som såldes som Scar och hette Foppa där jag köpte honom nyss men som alltså bor hos mig nu i Bye, Lit bland alla andra kaniner m fl djur…vad fin blogg du har, pma gärna så kan vi ha kontakt…fast jag är lastgammal (46)men kaninintresset har vi gemensamt iaf och djur i stort!
Nu har killen kommit, och han är helt underbar!
I början var han lite spänd och osäker, men redan efter 5 minuter så började han hoppa omkring och nu är det full fräs på honom, han skuttar runt i rummet och utforskar allting! :')
En kompis föreslog namnet Elliot, tyckte det var supersött, men ni får gärna komma med fler förslag ändå! 
Här kommer lite bilder!
Vilka söta ögon han har ! :) Hela han är ju perfect!
Jag tycker Mårten skulle passa XD (är inge bra på namn)
En liten bild på min lilla kille :)
Kaninbebisar till salu! Kolla Sweet Teddy för mer info & bilder!
Kolla gärna bloggen, www.thelarsson.blogg.se ~
#4-6 Så sööööt :D Ser lite småbusig ut :D:D
#7 han är helt underbar!
Haha, jag tror inte mårten blir så bra då en kompis heter så! :D
#8 :'))
#9 Nä, då blev det lite konstigt ;D Elliot va sötast!
Kaninbebisar till salu! Kolla Sweet Teddy för mer info & bilder!
Kolla gärna bloggen, www.thelarsson.blogg.se ~
Vilken söt liten kille. :)
Tycker att Elliot passar jättebra. =) Eller Malte :)
Fy vad fin! :'D
;D;D
Åh vilken sötnos! :) Vem har du köpt ifrån? Jag är själv uppfödare av lejon så däför är jag intresserad :)
Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.
Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!
Köpte från en djuraffär, dock lite synd eftersom det skulle vara roligt att veta vart han kom ifrån :/

han var otroligt sööt!
namn: jumjum. rassmus.samson typ haha :)
Oh, vilken sötnos, grattis!
Tycker Elliot passar perfekt. (:
Jag tycker Elliot passar super bra. Han var sååå sötig <3 Lucas passar också lite. Men Elliot är helt klart bästa namnet för det sötnosen<3
Hälsningar Jossan
Kika gärna in på min blogg: http://www.kaninhopparen.blogg.se
Jag tycker att Elliot och Taxi passar.
/ Tilda

Vad söt! Och Elliot var ett perfekt namn :)
/Johanna.
Hästblogg med min hopp-ponny Nora som jag ägt i över 2 år♡♡♡
Kaninblogg♥♥♥
"För världen är du någon,
men för någon är du världen."
aww hihi, vilken sötnöt!
Jag tkr Sorromir (a)..
Med Vänliga Hälsningar // Julia
http://Juliahallberg.blo.gg - Fotografi & Tonårsliv
R.I.P Premiums Syskonkärlek, min Charmör, du är den vackraste ängel himlen någonsin skådat.
"Livet är som en dans på rosor, ibland trampar man snett och kliver på taggarna - men fortsätt kämpa, snart kommer du upp på blommorna igen"
Du ville ha ett namn som var lite ovanligt och tufft kanske:
mr Kaxig
mr tuff
//sofie,medarbetare på hermelinkanin.ifokus
Du ville ha ett namn som var lite ovanligt och tufft kanske:
mr Kaxig
mr tuff
//sofie,medarbetare på hermelinkanin.ifokus
Åh vilken underbar liten sötnos. Elliot passar verkligen perfekt till honom, jag hade döpt honom till det om han varit min!
Aww så söt! :)
Elliot är supergulligt ju