Kanin iFokus

Kanin

Etikett: beteende-hälsa-och-skötsel
Läst 373 ggr
[nataschaj]
0

Vet kliniker i GBG?

Finns de nån här inne som v et en bra vet klinik på kanin i gbg??? Sen om pris på kastrering på både hane å hona?

Kan vara br aå veta, ska kolla runt å höra men tänkte om nån här kanske visste?

pigelina
0

Vet ingen bra, men har kollat runt och mejlat olika för att veta vilken jag villåka till om något händer.

Hittade en i Majorna som svarade snabbt och lätt rätt duktiga på kaniner, svårt att hitta. men dom tog 500kr för kastrering av hane ifl:) kan se om jag kan hitta hemsidan igen:P

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

[nataschaj]
0

1 ja gö de! 500kr va inte farligt för en hane, tror ja inte en hona kan vara så mkt dyrare.

ja brukar aldrig få svar när jag mejlar men kanske ska testa att göra det å se :P

[nataschaj]
0

1 du har inte hittat den kliniken?? Kolla din mejl där svaret finns??? ja mejlade några å där låg de runt 7-800kr så ditt 500kr låter så mkt bättre å billigare…

du vet inte var i majorna??

Smådjurskliniken (karl johansgatan) elr nått annat?

pigelina
0

Nej jag har tyvärr inte hittat, och att kolla igenom min mejl är onödigt för jag kommer alldrig hittaOskyldig men lovar säja till ifl jag hittar!:) kan vara den du skrev:)

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

[nataschaj]
0

4 hehe okey, har mejlat dem, men itne fått svar, brukar vara sega på att svara (aldrig fått svar från dem) men får testa å ringa i såna fall när jag kan. men hoppas du hittar..

[nataschaj]
0

ok de va inte smådjurskliniken då, dem kosta runt 800kr

Men får leta vidare då!