Kanin iFokus

Kanin

Etikett: köpes-säljes-transport
Läst 6696 ggr
JohannaCullenEnvall
0

Söker två kaninungar :)

Hej,

Jag och min kompis Ida söker två kaninungar. Jag skulle egentligen ha fått en kull för några dagar sedan, men det blev inget. Och istället för att para om dem så tänkte jag om :) Det är ju jättemånga som har små söta kaninungar så här års, och det skulle ju inte ens vara säkert att jag fick sålt allihop. Ida skulle ha fått en av dem (Hon har haft kanin tidigare, men den avlivades för ca en månad sedan), och jag skulle ha behållt den andra.

De ska vara teddypälsade :) Hängande eller stående öron kvittar, men söta måste de förstås vara :3 Hur de ska se ut annars kvittar nästan helt och hållet, eftersom att de inte ska användas i Avel.

Vi finns i Skåne, så de måste finnas i närheten :)

JohannaCullenEnvall
0

Jag kan förresten tillägga att en av ungarna måste vara en hona :)

Billikanin
0

Jag måste bara säga att det var väldigt klokt av er att inte para om, utan hitta ungar till salu istället. Det finns så många kaniner som söker nya hem, och det behövs ju knappast fler. Jättebra tänkt! Hoppas att ni hittar några riktigt fina kaniner nu!

JohannaCullenEnvall
0

#2 - Tack :)

LinneaJohaanson
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!
Jag har en hane teddyvädur, han är iofrs 8 månader men helt underbar. Han finns i Uppsala med transport brukar inte vara svårt att hitta!
Han kan ev fälla av

Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se

Valkyrie
0

Väldigt klokt av er =)

/ Johanna medarbetare på dvärgkaniner.ifokus
       Rest in peace Valkyrie!

JohannaCullenEnvall
0

#4 - Får fråga min kompis om hon gillade honom, för jag måste ha en hona om det ska fungera ;)

[sstorm]
0

Jag har 3 små söta kaninungar, 2 hanar & 1 hona.. Skickar med 1 bild så kan du adda mig om du vill veta mer :) sannastorm@live.se

[Nallegardenskaniner]
0

Jag har 2 st honor till salu ^^ dock kommer dom nog fälla av.. till Lejonhuvad dvärgvädur.. men dock kommer dom nog inte fälla nå mycket ^^ då båda Föräldrarna är mycket välpälsade ;)

Madagaskar brokad som har typ Oddeye ^^

och en Japantecknad =)..

Twinklys
0

Har tre små hanar på 3 veckor till salu, pappan är teddyvädur, mamma en riktigt överpälsad lejonhuvad så ungarna kommer antagligen fälla av, men fluffisar iaf ;)

www.twinklyskaniner.webs.com

JohannaCullenEnvall
0

Jag är tyvärr inte intresserad av kaniner som kommer fälla av, och helst ska det ju vara honor :P

puttar upp tråden :)

[emelii]
0

Har en hona med teddypäls men är tyvärr ingen unge men garanterad teddy.

Finns i skåne

[emelii]
0

en bild till

JohannaCullenEnvall
0

#11 - Ska tyvärr helst vara en unge :/

[vretenskaniner]
0

Louise har en viltblå garanterad teddyvädurs hane :)
Här är en länk: http://tussilagons.blogg.se/category/till-salu.html

TheMe
0

Härligt att ni bestämt er för att ta hand om två alla kaniner som redan finns istället för att skaffa kull själv. Glad

"You can not change the world by adopting an animal,
but you can change the world for that animal"

JohannaCullenEnvall
0

#14 - Måste tyvärr finnas i skåne :/

#15 - Ja, det verkar vara mycket smartare xD

[vretenskaniner]
0

#16 Men hon åker till Hässleholm ibland har jag för mig :)