Hyra kanin i skåne!
Hej,
Jag undrar om det är någon som hyr ut sin kanin i skånetrakterna. Jag är en tjej på 13 år som har en del kaninvana via kompisar. Nu söker jag en snäll kanin i raserna; dvärgvädur, lejonhuvad dvärgvädur, eller blandras. Andra raser kan eventuellt också gå bra.
Pris och tid kan diskuteras. Jag kan under några månader i sommar eller liknande. Tack på förhand. :)
Du kan få låna min lejonhuvad kanin, hon är svart wienertecknad och 2 år. Jätte snäll mm, fast bor i Göteborg
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

#1 Tack för snabbt svar :) Ja, om transport på något sätt skulle lösa sig så skulle det ju bli jättebra! Kan kolla upp det.
#2 gör det:)
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus
Vart i skåne bor du?

#4 Jag bor en bit utanför Lund :)
#5 om du vill köpa kanin senare så har jag teddy lejon och ska flytta till skåne i sommar :)

#6 Ja, jag har planer på att köpa kanin sen, men mina föräldrar vill att jag ska börja med att hyra. Du får gärna skicka bilder och sånt senare, så tar jag kontakt om det blir aktuellt! :)
# men jag har ev. en unge över till sommarn, testa att låna den och sen kanske köpa den? :) Skriv ner din mail skickar jag bilder.
Hejhej!
Jag har en kanin, Bamse, som jag många gånger tänkt hyra ut på foder. han finns i Kristianstad, Skåne.
Vi är i Lund och Malmö ofta, och transport till dig är inga problem. =)
Han är världens snällaste, brukar gå lös här hemma i trädgården ibland om dagarna. Han älskar uppmärksamhet och att ligga och mysa i knät. Han är van vid koppel och har även hoppat lite.
Bild på Bamse:

#8 jag skickar den i ett pm :)

#9 ojj vilken snygging! Jag är väldigt intresserad, ska prata med mina föräldrar :D
#11 Gör du så. =)
Du kan maila eller ringa sen. Det kvittar vilket. Jag är kontaktbar på båda. =)
0709-664902