Vilka färger och teckningar...?
Detta blir som Jetaime´s tråd om raser, fast med färger istället. ^^
Vilka färger och teckningar har dina kaniner som du har just nu?
Vilka färger och teckningar har du haft kaniner med?
Vilka färger och teckningar skulle du kunna tänka dig att ha i framtiden?

svar: Isabella.
svar: -
svar: Vädurskorsningar i färgerna havanna, isabella & blå hade varit grymt roligt att ha och föda upp! :)
MVH.
Louise T
Medarbetare på Dvärgkaniner.ifokus.
" Everybody needs inspiration "
Vilka färger och teckningar har dina kaniner som du har just nu? Har ingen kanin för tillfället.
Vilka färger och teckningar har du haft kaniner med? Madagaskar :)
Vilka färger och teckningar skulle du kunna tänka dig att ha i framtiden? Jag älskar blå som färg! Tycker den är superfin. Och så är jag svag för zobelsiameser ^^ Ja, zoblar över huvud taget tycker jag är otroligt fina.
Har just nu: Gul/svart japantecknat, zobel brun wienertecknad och svart brokad.
Har även haft: Viltgrå, viltgul brokad, svart wienertecknad, svart.
Skulle kunna tänka mig att ha: Bl a vit blåögd, ryss, havana, chinchilla, viltisabella.
2x vit blåögd och 1 zobel blå.
Vit blåögd, vit rödögd, svart holländartecknad, gul/svart japantecknad, gul/svart japantecknad brokad, järnblå, blå, svart wienertecknad, viltgrå, viltgrå wienertecknad, blå manteltecknad, isabella, isabella manteltecknad, svart brokad, svart och madagaskar brokad.
Vilka färger och teckningar skulle du kunna tänka dig att ha i framtiden?_
White blå, white zobel brun, white egern, järnblå, gul/blå japantecknad wienertecknad, järnblå wienertecknad, otter brun, rävröd (dvs en new zealand red)._
Vilka färger och teckningar har dina kaniner som du har just nu? 2 st gul/svart japantecknade
Vilka färger och teckningar har du haft kaniner med? Viltisabella mantlad & isabella
Vilka färger och teckningar skulle du kunna tänka dig att ha i framtiden? Vit blåögd, sallander, havanna + mååånga fler som jag inte kommer på nu! :)
♥
Vilka färger och teckningar har dina kaniner som du har just nu? just nu har jag 2 st havanna, 1 japantecknad gul/svart, 1 zobelsiames brun, 1 svart wienertecknad, i madagascar och 1 viltblå brokad,
Sen så har jag oxå på ungarna 1 isabella, 3 japantecknad gul/svart, 2 svarta, 3 zobelbrun wienertecknade, 1 zobeljapan och 1 havanna_(skrev den innan oxå eftersom jag ska behålla)
_
Vilka färger och teckningar har du haft kaniner med? Alla dom som jag redan skrivit + 1 svart brokad, 3 viltgrå brokad, 1 till viltblå brokad, 1 svart eng scheck tecknad, 1 zobelblå, 4 vit rödögd, 1 till svart wienertecknad, 1 japantecknad gul/svart mantel wiener, 1 blå mantelwiener och 1 viltgrå mantel wiener
_Har räknat med ungar jag haft oxå:P
_
Vilka färger och teckningar skulle du kunna tänka dig att ha i framtiden? Vit rödögd(redan planerat jag ska skaffa ett par st), mer havannor, kanske en svart ryss, isabellor kanske(a), viltbrun, japantecknad vit/svart/blå, kanske en brunsilver, och holländartecknat(på lejonen;)) och självklart Bourgougne och blå(på hermeliner sen)
och viltröd(a) och kanske tan:P
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

HAr nu: vit blåögd, viltgul, viltgul manteltecknad, viltgul wienertecknad, chinchilla, chinchilla manteltecknad, G/S japan, isabella, svartbrokad, zobelsiames blå, blå wienertecknad
Har haft: madagaskar, havana, svart, blå
Har nu: Madagaskar och svart mantlad.
Har haft: Madagaskar och viltgrå.
Skulle kunna tänka mig att ha: Blåbrokad, blå och vit blåögd.
- Just nu har jag svart wiener, vit blåögd, havana, isabella otter och viltsiames brun.
-Rysstecknad blå, brun zobel, brun zobel wiener, svart wiener, havana, svart manteltecknad, svart brokad, vit rö, havana wienertecknad, havana otter wienertecknad, kanel wienertecknad, blå wienertecknad osvosv. (om man räknar med alla bebisar då).
- Brun zobel, blå zobel, rysstecknat, zobelsiames, viltsiames, vit rö.
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
_Holländartecknat i färgerna svart, blå, madagaskar, viltgul, japantecknad blå-gul samt japantecknad gul-svart. Sen har jag också kaninern i färgerna white svart, vit rödögd samt white zobel brun.
_Vilka färger och teckningar har du haft kaniner med?
_Holländartecknat i svart, blå, madagaskar, viltgul, japantecknad blå-gul samt japantecknad gul-svart. White svart, vit rödögd, white zobel brun, viltbrun, brun, wienertecknad brun, viltgrå, svart, järngrå, wienertecknad viltgrå, zobelsiames brun, brun viltzobel och tan brun.
_Vilka färger och teckningar skulle du kunna tänka dig att ha i framtiden?
White zobel blå, holländartecknat i isabella och tan svart.

Har: Blå mantlad o Viltgul
Haft: Typ Viltgrå
Vill: Vit blåögd, brun mantlad,blå vilt brun
/Johanna.
Hästblogg med min hopp-ponny Nora som jag ägt i över 2 år♡♡♡
Kaninblogg♥♥♥
"För världen är du någon,
men för någon är du världen."
Har: Svart, Viltgrå rödförstärkt brokad,viltgrå, vilgtulröfröstärkt brokad,svartbrokad,blå, g/s japantecknad,brunzobel brokad,
Haft: Alla möjliga färger :P
Vill: Färg spelar mig egentligen ingen roll men min nästa kanin är blå simaes brokad och det har jag velat haft ett tag :D

Vilka färger och teckningar har dina kaniner som du har just nu? vet inte.
**Vilka färger och teckningar har du haft kaniner med? -
Vilka färger och teckningar skulle du kunna tänka dig att ha i framtiden? vit blåögd, isabella
**
Vilka färger och teckningar har dina kaniner som du har just nu? Svart, med små vita holländartecken ^^
Vilka färger och teckningar har du haft kaniner med? -
Vilka färger och teckningar skulle du kunna tänka dig att ha i framtiden? många :-P men gärna blå eller otter svart, men färgen spelar inte så stor roll för mig ;)

Vilka färger och teckningar har dina kaniner som du har just nu?Madagaskar, zobel brun. Om man ska räkna med ungarna så är det även blå och ev. svart, är inte säker på om dom verkligen är svarta.
Vilka färger och teckningar har du haft kaniner med? Förutom färgerna jag räknat upp ovan så - Zobel blå, s/g japant. brokat, viltgrå.
Vilka färger och teckningar skulle du kunna tänka dig att ha i framtiden? Zobel brun är något som ligger mig närmast i hjärtat så det kommer jag forsätta ha. Men jag är även förtjust i zobel blå, zobelsiames blå/brun, rysstecknat och ev. vit rö.
Mvh Fatima
Medarbetare på Lejonkaniner.ifokus http://nastansjonskaniner.webs.com
Vilka färger och teckningar har dina kaniner som du har just nu? Mina kaniner är isabella, havanna, marburger egern och svart. Sen har kaninungarna färgerna marburger egern, svart wienertecknad, havanna wienertecknad och blå.
Vilka färger och teckningar har du haft kaniner med? Gul/Svart japantecknad brokad, chinchilla brokad, madagaskar brokad, svart brokad, blå brokad, brun zobelsiames, viltgrå m.m
Vilka färger och teckningar skulle du kunna tänka dig att ha i framtiden? Utöver isabella som jag ska avla på så skulle jag kunna tänka mig att ha dvärgscheckar i färgerna havanna och blå. Skulle även kunna tänka mig att ha chinchilla färgade kaniner (gärna på anogoror).
Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.
Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!
Vilka färger och teckningar har dina kaniner just nu? - En pärl egern med wienerteckning, en Havanna/zobel wienertecknad, vit blåögd, egern wiener, blå wiener och snart en vit blåögd till.
Vilka färger och teckningar har du haft kaniner med? - vit rödögda, svarta, svart wiener, brun brokad, svart brokad, dalmatin, vad jag kan komma på nu…
Vilka färger och teckningar skulle du kunna tänka dig att ha i framtiden? - Jag gillar blå, men det är roligt med de flesta färger, sallander och isabella är fint.
Har nu: Mab.mantlad, isabella brokad, viltgul brokad, svart-vit wienertecknad, japan brokad.
Har haft: -
Vill ha: Blåbrokad, blå, madagaskar i brokat och helfärgat, isabellabrokat, viltgrå.
Vilka färger och teckningar har dina kaniner som du har just nu? - Brun/gul japanbrokad, blå/gul japantecknad, viltzobel brun, ljus zobelbrun, ljus zobelblå, mörk zobelblå, vit rö, vit bö, madagaskar.
Vilka färger och teckningar har du haft kaniner med? Vit rö, havana, havanabrokad, svart/gul japantecknad wienertecknad, viltgrå wienertecknad, madagaskar, viltgul brokad och många fler :)
Vilka färger och teckningar skulle du kunna tänka dig att ha i framtiden? Ryss, havana och fler av de färger som jag redan har :)
Vit blåögd, zobel blå, svart otter, isabella otter wienertecknad, madagaskar otter wienertecknad, isabella wienertecknad och zobel brun wienertecknad.
De ovan + svart otter manteltecknad
**Vilka färger och teckningar skulle du kunna tänka dig att ha i framtiden?
**Blå otter, brun otter, rysstecknad, vit rödögd, viltgul, viltblå och egern.
Gul/svart japant, gul/blå japant, marburger egern, chinchilla, blå MT, gul/svart japant MT, svart/vit japant
Samma som ovan :)
Färger jag ska ha i framtiden är brun/vit japant, blå/vit japant (därav alla blandade färger jag äger)

**Vilka färger och teckningar har dina kaniner som du har just nu?
**Gul/svart japantecknad, vit blåögd, madagaskar, viltgrå
**Vilka färger och teckningar har du haft kaniner med?
**Blå, blå MT, svart MT, madagaskar, viltgrå, vit blåögd, gul/svart japantecknad, brun zobel, järngrå
**Madagaskar MT på frassarna :) Fortfarande vit bö på lejonen/teddysarna
Stensjövallen - Belgisk Hare i viltrött
www.stensjovallen.n.nu
**Japantecknad gul-svart, svart och vit blåögd
**Samma färger som ovan
**Dom jag har nu, Madagaskar, brun zobel och Havana
Kram Johanna
Medarbetare på hermelinkanin och julen.
Besök gärna min hemsida, vinterstigens kaniner
Madagaskar, Madagaskar wienertecknad/brokad.
**madagaskar och gul/svart & gul/blå japanbrokade.
Vet inte riktigt, vad som helst typ. (a) :)
Viltgrå.
**Viltgrå, vit rödögd, vit brunögd, svart, viltbrun, viltgul, japanteckad gul-svart.
Vit brunögd (igen), japanteckad gul-svart, järngrå och många fler färger.
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
**Brunzobel, zobelsiames blå, svart, isabella, madagaskar, japantecknad blågul och japantecknad svartgul.
**Manteltecknat, brokat, viltgrå, blå, + färgerna ovan.
**Ryss och chinchilla mantlat.
Wiener är ju himla tjusigt också!
Vit blåögd, viltgrå, viltgrå wienertecknad, havanna och blå zobel
**
Förutom dom som jag redan skrivit har jag haft madagaskar, vit rödögd, brun zobel white, isabella, otter blå, otter svart, zobel sieames brun, japan svart/gul, japan svart/vit, svart, blå, viltgul bokad, samt en mängd wienertecknade.
viltröd, silver svart och viltgul
gul/svart japan
**
Har bara haft honom, haha :P
Vit blåögd ska jag ha någongång, de är så vackra! Blåa dvärgvädurar tycker jag också är jättefina, gillar även madagaskar… fast det är ju mest personligheten som spelar roll tycker jag, färgen är ganska oviktig!