ifokusträff? stockholm
Skulle vara roligt om inte vi alla här på iFokus skulle kunna fixa en iFokus träff i stockholmsområdet. Vet att sstroms & dancehall tänkte fixa hoppning och utställning men det verkar tyvärr inte bli av just nu så jag tänkte en träff där vi kanske kan träna hoppning bara hos någon eller i en park kanske?
Tänkte inte att jag själv tänkte fixa allt, tänkte om alla tilsammans skulle vilja vara med på detta.
Då om någon tar med hinder och så kan vi kan fika eller något och bara ha kul någon lördag eller söndag =)
Skulle vara bra med förslag eller om ni i så fall skulle kunna tänka att detta är en bra idé?
Alltså ingen tävling eller så men vi kan ju självklart ha en liten skojtävling eller dylikt om någon önskar det :)
Jag tycker att det vore trevligt att träffa live någon gång!
MVH Johanna
/ Johanna medarbetare på dvärgkaniner.ifokus
Rest in peace Valkyrie!

skutt, skulle ju vara otroligt roligt. Förlåt om jag snor lite av dancehalls idé men det verkar ju inte bli av förrens efter sommaren och jag tänkte då mer en liten lättare träff utan tävlingar och utställningar. Bara kanske en liten tränign för de som vill hoppa där.
Rest in peace Valkyrie!
Jag kommer absolut! :) Jag kan även vara med att planera och organisera den om så behövs. Dock beror det på när den är, för jag åker till Thailand 7 juni, och kommer hem 1 juli.
Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.
Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

2# Vad bra, jag tänkte att alla organiserar den men det kan ju vara några som fixar lite mer :D
vart skulle vi kanske kunna ha den i så fall?
Rest in peace Valkyrie!
Jadu, Rådsparken i Huddinge kanske? :P
Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

Jag vet inte vart det ligger men ja det skulle faktiskt passa bra =) då kan ju några kanske ta med något hinder så får man hoppa lite om man vill. ;) men vi kan ju kolla hur många som är intresserade =)
Rest in peace Valkyrie!
Absolut, jag har inte vart där själv. Men SKAF hade ju reg bedömning där så parken lär vara bra.

Vad bra, undra hur många som vill/kan komma i så fall =)
Rest in peace Valkyrie!
Jaaaaag vill…
Skulle vara skitkul ju
#8 Vad kul! :D Då är vi tre iallafall ;)

Då skulle ju någon kunna handla fika eller så, tex jag och skulle alla kanske kunna bidra med en liten slant till fika eller hur ska vi göra tycker du? =)
Rest in peace Valkyrie!
#10 Är det kanske inte lättast om alla tar med sig sin egna lilla matsäck eller fika? Med tanke på att det kanske finns allergiska, eller folk som inte tycker om vissa saker och så. Så får man själv ansvara för om man vill, och vad man vill ha med sig? :)
#10 Är det kanske inte lättast om alla tar med sig sin egna lilla matsäck eller fika? Med tanke på att det kanske finns allergiska, eller folk som inte tycker om vissa saker och så. Så får man själv ansvara för om man vill, och vad man vill ha med sig? :)

12# Ja det är ju toppen (: ska vi kanske göra en intresseanmälan snart?
Men om vi är då i huddinge så får man ta med sig sin egna matsäck/fika och gärna något hinder för de som kanske vill hoppa. Sedan kan vi ju såklart sitta och bara prata om vårat intresse och så :) vilket datum skulle passa för dig?
Rest in peace Valkyrie!
12# Tycker jag låter bra=) Tar man ju med vad man vill ha, slipper en enda person behöva tänka på vad man ska köpa till de andra, å så slipper den framför allt bära på det:)
Skulle va jätteroligt om vi fick ihop ett gäng som ville komma:)

14# Ja verkligen =)
Rest in peace Valkyrie!
#13 Jadu, det vet jag inte! Det blir nog lite körigt för mig är jag rädd för. Jag kommer vara ganska upptagen framöver 

16# Okej vad synd :(
Rest in peace Valkyrie!
Skulle grna vara med, men Zessan har ungar och jag har precis fått hem min kanin i juni… Men det brukar bli kul på kaninträffarna:)
#16 Menar du att du inte kan komma el. bara att du kommer ha körigt å int vet vilket datum som passar bäst!? =D
Ni kan ju försöka komma överens om ett datum å göra en intresseanmälan å se om de finns ett gäng som har lust att komma:)
Jag kan nog om vi har träffen ganska snart! :)

aha vad synd… :(
Rest in peace Valkyrie!

Jag tänkte kanske 22/29 maj?
Rest in peace Valkyrie!
22 maj tycker jag låter bra, är de lite varmare ute oxå. Så blir den rätt snart iaf=D Om tre veckor…tycker jag passar bra:)
Jag kan troligtvis alla fredagar (om man har det efter skolan), sedan kan jag lördag den 8:e typ :P
Jag kan komma!
Men 22 eller 29 maj är nog inget bra datum, då är det utställningar så då är det nog många som åker på dom! (Även jag)
Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se
Skulle det inte bli lite tokigt att ha på en fredag. Om någon går i skolan, vilket jag tror många göra här, även jag (fast jag tror många slutar lite tidigare på fredagar:D), eller jobbar…så kommer det ju bli väldigt sent. Kanske vid fyra på eftermiddagen. Eller vad tycker ni? Tycker ni att det är försent? Kanske är en bra tid…hehe!? =D
Den 17e juni skaj ag åka upp till Stockholm, annars är jag inte där alls ofta :S Ska vara där i en vecka ;)

Okej men jag kom just på att 22-23 är ju bergadagarna = osmart att ta den dagen ^^ Men kom gärna med förslag så ska vi försöka fixa detta.
Vad passar bäst, lördag eller söndag? fredag är ingen bra dag tycker jag.
Rest in peace Valkyrie!
Jag kommer inte kunna på söndagar i varje fall :) Då är jag på kurs i färglära.

Okej men lördag passar nog bäst ändå :)
Rest in peace Valkyrie!
Japp, synd bara att jag jobbar varannan lördag! :)
Flyttar från Stockholm 2a juni, men kommer gärna och kollar in läget om det är innan dess, vill säga.
Ett förslag är att säg några datum någon, och ta det datum flest kan =)
#32 Jobbar du lördagar på jämna eller ojämna veckor? Vilka datum skulle passa dig? :)
#34 Jag jobbar ojämna veckor! :) Så gärna en lördag en jämn vecka då. Sen är det inte säkert att jag kan ändå, men då har vi någonting att bygga på iallafall.
Är det några som är på på att ta det redan nästa helg? Alltså den 8:e?
Tror nog jag skulle kunna:)
Om "Valkyrie" oxå kan då så kan man ju testa att göra en intresseanmälan och se hur många som man skulle kunna få ihop i sånt fall:)
Absolut! Vi kollar om Johanna kan så får vi se sen! :)

Jag ska ev. tävla i dressyr då men jag får veta ikväll om jag kommer med ;) annars är jag med :D
Rest in peace Valkyrie!
Juste! Aha va tävlingen redan då!? Jag trodde du sa ett annat datum typ någongång i mitten av maj eller nått. Haha! Synd att jag inte kunde lämna in lappen:(
Du måste kunna den 8:e Johanna, hehe

40# Ja alltså nästa helg men jag får ju veta ikväll & skriver direkt =)
Rest in peace Valkyrie!
Om du inte kan då så är det nog i stort sett kört för mig! ;D

Tyvärr kan jag inte 8/5 då jag kom med på tävlingen.
Kanske lika bra att vänta på eran träff, eller? hoppas den blir av i så fall
Rest in peace Valkyrie!
#43 Vi kanske kan ha en kaninträff senare i sommar istället:) Jag tror nog flera har tid att komma då:) Har man ju mer tid att tänka ut vad man kan göra oxå m.m.:)
#43 Ja, jag och Sanna ska ju anordna en lite större träff kanske i augusti någon gång, eller iallafall efter semestern, så kanske bäst att vänta tills då! :)