Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 679 ggr
[Nallegardenskaniner]
0

- Måste skriva av mig -

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänk att det finns Uppfödare som inte ens kollar igenom kaninen innan den säljs.. Köpte ju som sagt en kanin idag och den hadde en bryten klo.. h*n är bra på ALLA sätt och vis men hadde långa klor, bryten klo, och tovor..  men vill lix inte lämna tbx h*n då h*n är underbar ^^.. nämner som inga namn ^^ eller uppfödar namnet ;).. men tycker det är väldigt dålig stil av uppfödaren att h*n inte kollade att kaninen var fin.. hadde själv ALDRIG velat sälja en kanin utan att kollat igenom den.. :<..

får hoppas att "***" (kaninens namn ^^) får tillbax sin klo.. så h*n får röra sig ute osv.. för nu kan h*n ju inte det vill ju inte göra det sämre för *** o.o..

och vill inte heller lämna tbx h*n för h*n förtjänar inte att få brytna klor,långa klor, & tovor..

huvva :<… ska iallafall ringa och rådfråga vettisen imorgon ^^ hoppas bara jag inte måste dra bort klon -.-.. !   

Hejjs svejjs :D

- inte kaninen på bilden som det handlar om ^^ - bara min lilla fina taigaro 8D -

Eveline
0

Usch!

Jag köpte en vuxen lejon teddy av en uppfödare och han hade såna tovor att jag fick klippa av all päls, nu är pälsen inte alls något vidare och det är klippning som gäller resten av livet.

Det var så hårda "dreads" under den "fluffiga" pälsen att det hade dragit så hårt att vissa delar var helt kala så man såg skinnet på kaninen. Bakbenen var ihoptrasslade och det var ett rent ut sagt helvete.

Man vet inte vad man ska säga, sinnesjukt skulle jag säga.

[Nalle-]
0

Det är verkligen hemskt dåligt gjort av uppfödaren, som sagt var! H*n verkar inte ha särskilt bra hand om sina kaniner, om du ursäktar..!

[Nallegardenskaniner]
0

#1 ja det är verkligen super jobbigt.. ja jag köpte ju också en vuxen Lejon teddy.. näe asså får hoppas att *** inte får infekterad klo nu… då alltså hela klon ända in till tån är borta :s.. så jadu.. verkligen jobbigt när inte uppfödare'n kollar kaninen innan försäljning!

#2 ja verkligen.. näe asså känns inte kul att köpa en sån kanin. men ändå ganska bra då man "hjälper" kaninen ..

[Nalle-]
0

#3, Jag förstår verkligen det! Särskilt om h*n nu blir sjuk av klon. Ja, tycker det är super av dig att behålla h****. H*n ser ut att vara grymt fin iaf!

Emelie
0

Jag PMAR dig för jag vill gärna veta vem jag ska akta mig för i framtiden! Det är sjukt att det finns så mycket oseriösa människor ..

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

[Nallegardenskaniner]
0

#4 ja :)..  jo du ska ju få se imorgon vilken underbaring hon e^^

tack btw för du gör ***** så inget avslöjas xD du och Anna är nog dom enda som vet exakt hur allt ligger till ^^

[Nalle-]
0

#6, Längtar efter det! :D

Haha, inga problem ^^