Månadens Kanin April 2010
Dags för April månads tävling.
Här får ni lägga in bilder på era kaniner och i slutet av denna månad kommer vi välja ut 5 bidrag som ni medlemmar får rösta på.
Vinnaren får sin bild publicerad i en artikel på sajten, tillsammans med en liten text om själva kaninen/kaninerna på bilden.
I år kommer även vinnarna att hamna i en kalender för år 2011.
När det gått 1 år får alla medlemmar här inne på iFokus vara med och rösta fram Årets Kanin! Vinnaren kommer att få ett pris.
Regler:
- 1 bidrag per person. Ett byte tillåtet.
- Bilden kan vara på 1 eller flera kaniner men det är alltså bara 1 kort per person som gäller.
- Bilden bör ha någon form av anknytning till månaden.
- Man får lägga upp bilder för den gällande månaden fram till den 25:e varje månad , sedan väljs 5 bilder ut till röstningen som pågår under en vecka.
Lycka till!
För att hålla tråden så ren som möjligt och göra det enkelt för oss att kolla igenom den, så undvik att skriva kommentarer gällande att kaninen är söt och så vidare. Frågor gällande tävlingen tas helst via PM, men är OK i tråden (kommer dock rensas bort senare).
Min bäbis för 2år sen 
Han föddes under påskhelgen, denna är tagen av uppfödaren och jag blev förälskad i denna underbara kaninen!
Så anknytningen till denna månaden är att han föddes 

Jag bidrar med en bild på fina fina Engla.
April är Kaninungarnas månad! 
Star på vårprommenad.

Jag bidrar med en bild på min kanin Maja, som jag tog igår :)
/Johanna.
Hästblogg med min hopp-ponny Nora som jag ägt i över 2 år♡♡♡
Kaninblogg♥♥♥
"För världen är du någon,
men för någon är du världen."
Lilla storsvarten:)
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus
Mitt bidrag : Min kanin Tekla som Vår hoppar ^^ har vilat hela vintern så hon var väldigt skuttig :D
♥ Hälsningar Evelina & Finaste kaninerna ♥
~ Blogg: Laoop.tk ♥
~ Hemsida: Laoop.weebly.com ♥

jag byter bild från #24 till denna bild:
Bilden fortfarande tagen av Nadja-
^_^.. men den hära blev lite mer "vårig" :D

Till #67 minns du inte ^^? man fick inte kommentera bilderna här :P.. du kan ju skicka PM om du vill fråga något till den personen :).. inget illa menat till dig ;) hoppas du förstår det ^_^