Kaninungar säljes?
Hej,
Är i kaninköpar tankar och undrar nu om de finns några uppfödare där ute som har aktuella kullar eller sådana som är på gång. Är väl inne på dvärghare eller någon blandras.
Bor själv i Dalarna så om det finns någon i närheten. Har ingen lust att åka ner till Skåne.
Håller med #1.
Känner till flera med ungar till salu men ingen i dalarna, tyvärr.
Transport går ju säkert annars fixa :)
Kolla runt lite på vår hemsida :) Vi har både djur till salu och väntar några kullar! :) www.dragongarden.weebly.com
Jag har kaninungar till salu. Lejonhuvade som är leveransklara den 20:e maj. Transport går säkert att ordna om intresse finns! :)
Bilder finns på hemsidan under "kullar": http://tranbergetskaniner.webs.com
Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.
Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!
Jag väntar en kull harkorsningar runt den 14-18 maj. Transport går säkert att ordna om du skulle vara intresserad.
Mer info finns på: www.qeptaskaniner.webs.com
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
Jag har lejonbebisar här hemma:)
2 olika kullar, finns 1 hona och 9 hanar.
Ena kullen är leveranklar 13 Maj andra 26 Maj, transport brukar ju gå att årdna:)
Bor lite utanför Göteborg,
om du är intresserad kan du PMa eller mejla hanni_djur@hotmail.com
Min hemsida: www.pigelina.tk
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus
Om du skulle vara intresserad av en något större ras än dvärghare så har jag holländska kaninungar som är flytt klara i slutet av maj 
Holländare passar ju jätte bra till både kel, hoppning och utställning.
Bor själv i Borlänge, så om du är intresserad är du välkommen att komma och titta också 
// Matilda
Holländsk kanin i främst japantecknad blå/gul men japantecknad gul/svart och blått förekommer också.
Fransk vädur i främst chinchilla samt mantel.
Satin
Jag har hermeliner med rexpäls. Några är leveransklara i nästa vecka, några i slutet av maj.
I nästa vecka passerar jag Mora, Rättvik, Borlänge, Hedemora etc, på väg neröver.
I slutet av maj kan jag ta med till utställningen i Mora.
Bilder finns i bloggen. Kommer fler senare ikväll.
Väntar kaninungar både rena dvärgharar och orent med mycket dvärghare i sig. Frakt till dalarna borde inte vara något större hinder. Vet också två uppfödare som jag köpt kaniner av som bor i dalarna som har fina dvärgharar. Så mejla mig om du vill veta mer om mina kullar eller namn på uppfödare. annica.e.j@telia.com