Kanin, hona, sökes
Helst en unge, men hittar jag rätt kanin så spelar åldern ingen roll.
Jag har haft kanin tidigare även om det var några år sedan, och erbjuder ett livslångt och kärleksfullt hem.
Jag bor i Stockholm
Jag har fått kaninungar som är lev klara 9 juni :) Bor i bålsta, rätt nära sthlm
Jag har kaninungar som är leveransklara 13 Maj, och en kull som är levreransklar 26 Maj.
I den första kullen finns en fin hona som skulle passa jätte bra för kel(ej utställningsbar, fördålig japanteckning)
om du är intresserad kan du PMa:)
Bilden är på henne, jag bor i Göteborg, men transport är lätt att årdna:)
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus
Även jag har kaninungar till salu. De blir leveransklara den 20 maj. Kolla gärna in på hemsidan under "Till salu" så får du se dem.
Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.
Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!
Jag har några ungar till salu, blandraser mellan lejonhuvad dvärgvädur och lejonhuvad kanin, jag har inte kollat kön ännu men ska göra det så fort jag kan. 

Dessa säljs dock med avelsförbud p.g.a att det eventuellt kan finnas bettfel längre bak i stammen, det är dock inget som ungarna lider av och det medföljer en garanti på att de har bra bett själva.
Vi har en hel del kaniner till salu! Kolla in på hemsidan! :) Bra priser!
Och vi väntar några kullar också! Vi bor i Södra Uppsala.
www.dragongarden.weebly.com
Jag har kaninungar av rasen holländsk kanin till salu, de är levereansklara runt mitten av maj.
Kastanjegårdens Kaniner
Jag har hermeliner med rexpäls.
http://blogg.aftonbladet.se/jonaflax
Säljes med härstamningsbevis och kan tas med ner till Järna nästa vecka. Ska nog en sväng till släkten i Haninge oxå.
Preliminärt finns Espresso, Café Noir och Roulett kvar.