Kanin iFokus

Kanin

Etikettnamnförslag
Läst 2561 ggr
Jordgubbsylt
0

Smeknamn?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan!

Jag tycker det är så gulligt att ha smeknamn! =) Men jag en kanin som heter Molly och det är ganska kort så man brukar ju inte använda smeknamn till så korta namn.

Men kommer ni på något man skulle kunna kalla henne, det måste inte vara kortare eller så? Bara något gulligt som passar? :) Jag kallar henne Molli ibland. Men kommer ni på något smeknamn? :)

(Lägger upp en bild på henne så kanske det blir lättare)

Jordgubbsylt
0

putt

Jordgubbsylt
0

Ingen?

Tisdus
0

Mollan? :P

Min kanin heter "Peach" men jag kallar henne allt från "Strutsen" till "Cheesecake" :P

[BonnieL]
0

Mollis? ;P Nej, kommer inte på något bra hihi ;P

Mina kaniner heter Vichy, Soda och Morris, jag brukar kalla Vichy för Vichan, Soda för Sodis och Morris för Mojjis :P

rabbitlove
0

moie!

Kaninisen
0

Jag är så otroligt sämst på smeknamn, helt plötsligt har jag något litet namn i huvudet. Mopisen? x)

utekaninen
0

Mol-Mol! :P

Jag är jätte dålig på smeknamn, tyvär.

Kaninisen
0

#7 Haha, jag med.

Men det kommer lätt naturligt. Jag tycker inte det måste vara något som har helt med namnet att göra, det kan va skruttan, tösen eller vad som helst!

rapport
1

Mollan,Mollis,Mollsan,Mollysen,MollSkrattande

Ida-M
0

Moi ?

Oscar08
0

Mollan eller Tufsen.

Jag kallar Oscar för Gurkan och Plutten.

Kultori
0

Kanske Tuss ^^ det ser som en liten tuss

Husberg
0

Mollie, Mellan, Mille, hihi, dök upp i huvudet:S

[Caaassie]
0

Mills

adelinerokaniner
0

Millsy? haha, Nej jag vet inte.. Mina kaniner har alla möjlig konstiga namn som Lakrits blir "lapis" och Glade Stone blir "Skåning"

Taci
0

Mumsan! (;

pigelina
0

Min ena knain Aska har ju rätt kort namn hon kallas olika av olika personer. av våra grannar kallas hon för smutts och sot^^(dom kommer inte på vad hon heter) av min lillebror svarten. och av mej typ Älskliing Gumman och så.

Kallar alla mina kaniner för Älskliing och gumman eller goskillen och sånt^^

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

Veraaa
0

Moisan kanske:)

BeccaL
0

Molly ryggmärg <--- HAhaha xD

lurvel

Hårboll

skrället

mästaren Molly

Now stay with me cause I'm quite quick 5 6 7 8 :) 

adelinerokaniner
0

En av mina kaniner har jag börjat kalla Divan. För det är alltid hon som ska ha mat förtst, annras blir det en himla väsen, det är hon som hoppar bäst… tja, med mera, med mera. Så sådana lite vrickade smeknamn tycker jag är roligt. Ett tag kallade jag ungarna för Power pigs. Skrattande Varför vet jag inte…

[Fruktiz]
0

Min kanin heter också Molly och jag brukar kalla henne för Mollysan. Men jag uttalar inte y:et så mycket i Molly. Jag säger Molli, men stavar det Molly :)

Luckyt5
0

MolliMoll?

/ Tilda

Valkyrie
0

Mollen :)

/ Johanna medarbetare på dvärgkaniner.ifokus
       Rest in peace Valkyrie!

Eidesdotter
0

Jag ger oftast lite småtaskiga smeknamn, i största kärlek dock!Skrattande

Hade det varit min kanin hade hon nog fått heta Mollusken, Mufflonfåret, Mollskinnet eller kanske Molliboll.

Söt var hon iaf!Glad

Valkyrie
0

millemollan :)

/ Johanna medarbetare på dvärgkaniner.ifokus
       Rest in peace Valkyrie!

[Nalle-]
0

Oj vilken söt! ^^ Mollisen kanske? Haha, kallade min Nalle för Skrutt, Knas, Söt, Lillen, Nalle-Palle… Tja, allt möjligt! Haha, kärt barn har många namn.
Saknar min Lillskrutt.. <3

Sweetienin
0

Min kompis hund heter Molly, vi kallar henne för Mo, Det tycker jag är väldigt gulligt! :p

Kram Johanna

Medarbetare på hermelinkanin och julen.
Besök gärna min hemsida, vinterstigens kaniner

skitte
0

Mollan Glad

//Ellen

Onslow
0

Mollmoll xD Första jag kom på Oskyldig

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

Emma-lundqv
0

Tycker smeknamn ska komma lite naturligt, av sig själv. Det är ju inget man direkt hittar på ;) Det skulle nog ta mig hela dagen t ex att skriva upp alla smeknamn min hund har fått genom åren