ska hålla kaninhoppningskurs, TIPS!
Hej! Ska nu fö andra året irad hålla en kaninhoppningskurs, är anställd av ett typ, företag, som heter Arbis, de håller en massa olika kurser i vår stad året om :) Så nu har jag 8st människor som ska komma och träna! Endel känner jag från förut ( brukar vara på träningarna ) och viss känenr jag inte alls, men jag vet att ca 50% har aldrig gjort något sådant som hoppat med sina kaniner. Endel har inte ens egna kaniner, men lånar då av mig, eller hon som hjälper mig, jag säljer också kaniner i samband med detta. ( smart, jag vet ;D ) Men nu vill jag ha olika övningar jag kan köra med mina elever sen :D Åldern på ungarna är väll kring 10-12 år på de flesta, men vet att en äldre tjej också ska komma, kring 20 år skulle jag tro. :) Så övningar som passar åt såna som aldrig har hoppat med sin kanin förut, och övningar åt de som är lite mera rutinerade. Ifjol blev det riktigt bra, det var bra vi var 2st ledare, då det är ett ganska stort ansvar att se till att 8st galna kaniner inte hoppar på varann ;) Vi hade tävling på avslutningsdagen, tror det blir det i år med, tips? på pris? :)
du kan ta 10kr -15kr på träningar.Jag tro på att det blir bra!
Jag har en egen hoppklubb på Tjörn nu är vi många som tränar med våra kaniner Några har inga egna kaniner så få dom låna kaniner av oss .Jag föderupp kaniner själv! Jag ta mina träningar 15kr och mina tävlingar 20kr som är medlemmar

okej! Det är ju det att dessa har ju betalt en anmälningsavgift på typ 10euro (100kr ) för hela terminen. Jag får ju betalt oxå för att hålla dessa kurser, då jag är anställd, så vet inte om jag vågar ta betalt vid denna tävling.. man kanske kan ordna nån inofficiell tävling sen :D
Men jag menade med pris, vad man kan ge åt de placerade som pris? ;D
Du kan göra prisrosetter,du kan gå köpa lätta fina priser leksakaffären och som säljer korgarm,m som är billgit de gör jag köper såndan grejer
kanske en liten pokal eller rosett som man kan spara?:)
Och som liten extra sak som alla borde få, typ godis och morot till kaninen tex?
Inget av det är särkilt dyrt, annars om man vill kosta på det lite, en höboll, sele elr, koppel mm:)
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

Jaa, bra ideér , tack :) Kanske bäst att alla får nått, som avslutning av kursen :)
som #4 säger som man kan köpa till tävling Sele,koppel ,och kaningodis mm.