Shakira har en bula under bröstet
Ska ringa veterinären
Men undrar om det är någon som haft det så här
Lilla tjejen 10veckor har en ca 1cm bula som blir större
Precis i mellan revbenen
Tänkte på navelbråck ,,men den är för hård för det
Tänk om hon är sjuk 
Är det något som varit pyttelitet från början oh växt med tiden eller har den vart lika stor jämt?
Vet inte hur det är med kaniner men jag har haft råttor tidigare, smådjur som smådjur tänker jag.
Och hos dem så är det tydligen rätt vanligt med godartade tumörer just på mage/bröst.
Bli inte rädd nu, vill inte skrämma dig!!!!
De är oftast godartade och enkla att operera bort. Min ena råtta fick en sån, pytteliten från början, var hos vetrinären och de tyckte att eftersom hon var rätt gammal så skulle vi inte göra något. Hon var skitpigg och precis som vanligt ända till slutet, fastän knölen växte sig ganska stor. De var en knöl som lixom "rullade" under huden när man tog på den. Inte stenhård men rätt "stabil".
Detta kan vara en möjlighet, men ring vet. så fort som möjlig för en koll så får du klara svar.
Hoppas det går bra nu! *håller tummen*
Hade en kompis vars hamster fick en sådan knöl… de gjorde ingenting åt det och så småningom dog den, dock var den ganska gammal så den kanske hade dött hur som helst. Men om du ringer vet så tror jag som #1 att OM det skulle vara en tumör kan de ganska lätt ta bort den. Annars kan det ju vara någon slags fettknöl eller något annat helt ofarligt:)
/Isa

Har pratat med veterinären i dag
Kulan har växt men den rullar inte utan helt fast i bröstkorgen
Veterinären sa att hon kan fått en skada på revbenet,och när det läker så blir det hårt och växer..Men det blir mindre efter hand i så fall
Tycker att jag kan vänta och se om den växer mer sa hon
Så om en vecka ska jag ringa igen
Tack för svar
hoppas att jag slipper söva den lilla
lycka till ^^<3
Vad skönt att det inte verkar vara ngt farligt iaf då, lycka till!