Kanin iFokus

Kanin

Etikett: köpes-säljes-transport
Läst 871 ggr
[sstorm]
0

(S) - Gul/svart japantecknad 0,1

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Säljer nu min japantecknade hona då jag inte kommer ha nytta för henne i framtida Avel. July som hon heter är inte världens skönhet själv, men får väldigt snygga ungar! Hennes senaste kull ställdes i M klass på hela 93p! July är född i oktober 08 och hon har tidigare haft 2 kullar där alla överlevt. Hon passar ypperligt till Avel då hon trivs som mamma.

July är reggad på 88p, och de beror till stor del på hennes bristande teckning. Hemmet är viktigare än priset!

Vid intresse, besök hemsidan eller maila/adda sannastorm@live.se

Emelie
0

:(

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

[sstorm]
0

Puttar

[ninnakm]
0

Åå, vad sugen jag blir! Synd att man inte får!:(

[sstorm]
0

#3 ja hon är en riktig sötgris :P

[sstorm]
0

puttar

[sstorm]
0

puttar

ho0mii3z
0

Oj, vart bor denna skönhet någonstans?
jag hade en kanin i 6½ år som gick bort nu i april förra året, alltså ett år sedan, vi känner attde känns lite tomt utan en liten hoppis här hemma.

Tiktok: @iminaandetag
Instagram: @iminaandetag

[vretenskaniner]
0

#7 Hon finns i Bålsta! :) Men jag tror Sanna kan fixa transport till lite här o där ;)
Ursäkta sanna om ja svarade (a)

ho0mii3z
0

Nära mig, eller nära stan i allafall, måste visa min man henne!! vi har 2 marsvin som är kanin vana,

[sstorm]
0

Som Emma sa så bor jag i Bålsta :) Åker in till stan på torsdag för att hämta kaniner och kan även lämna July då om de finns intresse :) Maila eller adda mig på sannastorm@live.se :)

ho0mii3z
0

July som hon heter är inte världens skönhet själv, men får väldigt snygga ungar…

Jag tyckte hon var väldigt vacker!!
Hur mycket är det i pris?

[sstorm]
0

#11 Priset är inge viktigt för mig, hon behöver ett bra hem bara.

[aammE]
0

#9 Skulle inte låta kaninen gå tillsammans med marsvinen, kaniner bär naturligt på Bordetella bronchiseptica vilket är en bakterie som orsakar lunginflammationer hos marsvin.

[sstorm]
0

#13 Du kan väl maila eller adda mig så kan vi diskutera pris ? :) sannastorm@live.se

[sstorm]
0

puttar :)

josefijn
0

Är hon såld än? Är riktigt intresserad av denna med! Har lite brist på honor nu också, såna som gillar att ha ungar.. Gör som jag skrev i förra inlägget, maila mig fast :)

[sstorm]
0

puttar, july är inte tingad ännu